کد خبر: ۱۷۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: با توجه به اینکه بازار و پاساژهای اردبیل به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن تهویه، دایر است، بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تهویه مناسب به تعطیلی این واحدهای تجاری منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، شهریار شیری آراسته در جلسه کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: با نطارت‌های انجام گرفته در صورت بی‌توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک و تهویه پاساژها، به‌صورت قانونی برخورد شده و  پاساژها تعطیل می‌شود.

 

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در اردبیل خواستار اطلاع رسانی به شیوه‌های مختلف به مردم برای رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات در تفرجگاه‌ها شد.

 

در این جلسه، مسوول روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا نیز گفت: در راستای تبلیغات محیطی و فضای مجازی با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها اقدام شده است.

 

غلامحسین غاربی افزود: تولید بنرهای دیجیتال، فیلم‌های چند دقیقه‌ای قابل انتشار در فضای مجازی و برنامه تلویزیونی با موضوع بی توجهی به کرونا و عواقب آن از جمله اقدامات اطلاع رسانی است.

 

وی از همکاری با تمام دستگاههای مرتبط با مردم برای اطلاع رسانی خبر داد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت شاد با مشارکت آموزش و پرورش برای اطلاع‌رسانی و انتشار تولیدات فرهنگی از جمله اقدامات دیگر اطلاع رسانی در زمینه است.

انتهای پیام/3463/






 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار