کد خبر: ۱۷۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تقابل ۶تیم بالای جدول لیگ برتر آغاز خواهد شد که در جذاب‌ترین آن‌ها، استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار این مرحله، پرسپولیس و استقلال در داربی ۹۶ به مصاف هم می‌روند تا شاید این مرحله پرهیجان‌ترین مرحله‌ی رقابت‌های جام حذفی امسال شود. چهارمین دیدار این مرحله بین خیبر خرم‌آباد و ملوان روز دوم مرداد برگزار خواهد شد.

پرسپولیس – استقلال/ ساعت ۱۹:۴۵

شاید این داربی به خاطر بیانیه‌ها و مصاحبه‌های پینگ‌پونگی دو باشگاه علیه یکدیگر، یکی از پرحاشیه‌ترین داربی‌های چند سال اخیر باشد و شاید باید خدا را شکر کرد که کرونا سبب خیر شد و تماشاگران در این بازی پرحاشیه حضور ندارند. علاوه‌ بر پرحاشیه بودن داربی فردا می‌توان پیش‌بینی کرد که فرهاد مجیدی بعد از بازی درباره پرداختی که پرسپولیسی‌ها قبل از داربی داشتند و استقلالی‌ها نداشتند، صحبت کند!

فرم خوب دو تیم در آستانه داربی می‌تواند نویدبخش یک بازی خوب تاکتیکی باشد اما این اتفاق تنها در صورت کاهش حاشیه‌های داخل زمین به وقوع می‌پیوندد. پرسپولیس تا قبل از این مرحله شاهین بندر عامری و مس نوین کرمان را شکست داد که بازی‌های آسانی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی به حساب می‌آمدند و استقلال، نخستین حریف سخت و لیگ برتری آن‌ها محسوب می‌شود اما در مقابل، استقلال با قرعه‌ای سخت‌تر از پرسپولیس پا به این مرحله گذاشته و با پیروزی برابر دو تیم لیگ برتری پیکان و ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارد. استقلال و پرسپولیس این فصل دو بار دیگر هم با هم بازی کردند که حاصلش یک برد برای پرسپولیس و یک تساوی بود.

پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد و در تلاش است که سید جلال حسینی و عیسی آل کثیر را به این بازی برساند. استقلال هم وریا غفوری را پس از چند هفته غیبت در اختیار دارد و فقط میلیچ که قراردادش را با استقلال فسخ کرده در اختیار ندارد.

گل‌گهر سیرجان – آلومینیوم اراک/ ساعت ۲۰:۳۰

علیرضا منصوریان و امیر قلعه‌نویی در کمتر از دو هفته دوباره مقابل هم قرار می‌گیرند. گل‌گهر و آلومینیوم در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک گل‌گهر و شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا منصوریان نخستین شکستش را به همراه آلومینیوم متحمل شود و به همین دلیل منصوریان به دنبال انتقام از گل‌گهر است. البته تقابل این دو تیم با توجه به این که تقریبا شانس کسب سهمیه آسیایی از لیگ برایشان از دست رفته و نمی‌خواهند این شانس را در جام حذفی هم از دست بدهند، حائز اهمیت است و می‌تواند به جذابیت این دیدار بیفزاید.

گل گهر با پیروزی مقابل دو تیم لیگ یکی مس کرمان و پارس جنوبی به این مرحله رسیده و آلومینیوم هم با برتری مقابل هوادار و تراکتور پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشته است.

فولاد – سپاهان/ ساعت ۲۱:۳۰

در یکی دیگر از بازی‌های جذاب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دو تیم صنعتی و قدرتمند لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این دیدار با توجه به تقابل نکونام و نویدکیا، دو ستاره سابق فوتبال ایران و دو مربی تاکتیکی امروز فوتبال می‌تواند بازی زیبایی از آب دربیاید. البته سپاهانی‌ها نباید توقع داشته باشند که در خانه فولاد بتوانند مانند بازی‌های دیگرشان موقعیت‌های فراوانی به دست بیاورند چرا که فولادِ نکونام در این فصل نشان داده به هیچ تیمی در اهواز فرصت موقعیت‌سازی نمی‌دهد و حتی شکست هم نمی‌خورد اما به هر حال هر چیزی، اولین بار دارد و شاید سپاهان در جام حذفی بتواند نخستین شکست فصل فولاد را رقم بزند. حاصل تقابل‌های این فصل دو تیم، دو تساوی با نتایج صفر - صفر و یک - یک بوده است.

سپاهان در مراحل قبل خوشه طلایی و مس رفسنجان را شکست داده و فولاد با برتری مقابل قشقایی و ماشین‌سازی به این مرحله رسیده است. دو تیم برای این دیدار تمام نفرات اصلی‌شان را در اختیار دارند.

برچسب ها: جام حذفی فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار