کد خبر: ۱۷۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
اگر از بین طرفداران و بررسی کنندگان عطر های مختلف در رابطه با عطر کریستال نویر (Crystal Noir) که به نام عطر ورساچه مشکی مشهور است سوال کنید، اکثرا با نظرات مثبت این افراد مواجه خواهید شد.

اگر از بین طرفداران و بررسی کنندگان عطر های مختلف در رابطه با عطر کریستال نویر (Crystal Noir) که به نام عطر ورساچه مشکی مشهور است سوال کنید، اکثرا با نظرات مثبت این افراد مواجه خواهید شد. در بین خریداران این عطر نیز همواره اتفاق نظر به خرید مجدد این عطر بوده است. چرا که این عطر از پرطرفدارترین و مشهور ترین عطرها در بین بانوان است.

این عطر که دارای رایحه ای شیرین و تند است دارای محبوبیت زیادی است که این محبوبیت علاوه بر دلایلی مانند خوشبو بودن، خاص بودن رایحه، شیک بودن استفاده از آن و... دو دلیل عمده نیز دارد که با توجه به نظرات خریداران این عطر می توان این دو دلیل را به شکل زیر بیان کرد:

  • دلیل اول استفاده از عطر با غلظت بالا است که منجر به ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد این عطر نسبت به رقبای خود می شود.
  • دلیل دوم نیز استفاده از شیشه زیبا و بسیار خاص این عطر است که کاملا آن را از دیگر رقبای خود متمایز می کند.

نظرات خریداران عطر ورساچه مشکی در خصوص این عطر چیست؟

معرفی کلی عطر کریستال نویر و مزایای آن با توجه به نظرات خریداران

این عطر که به ورساچه مشکی مشهور است، در بین بانوان و استفاده کنندگان از آن دارای محبوبیت بسیار زیادی است و می توان گفت که درصد بالایی از استفاده کنندگان از این عطر بعد از یک بار استفاده از آن به طور کامل پایبند به آن می شوند و دفعات بعد نیز بعد از اتمام عطر به سراغ همین برند خواهند رفت.

این عطر برای اولین بار در سال 2004 توسط آقای آنتونی لی از طراحان بزرگ کشور ایتالیا و شرکت ورساچه ساخته شد و توانست جایگاه ویژه ای را در بین بانوان پیدا کند.  این عطر دارای رایحه ای گرم و شیرین و تند است که می تواند با توجه به ظرفیت مناسبی که دارد (90 میلی لیتر) شما را از خرید عطر تا مدتی بی نیاز نماید. مزایای این عطر زیاد هستند اما با توجه به نظرات استفاده کنندگان و خریداران و تاکیدات آن ها می توان به صورت کلی این عطر را به شکل زیر تعریف کرد:

  • از انواع ادو پرفیوم ها است.
  • عطری زنانه که دارای پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی است.
  • خوشبو و بسیار با کیفیت.
  • ساخت شرکت ورساچه ایتالیا است.
  • ساخته شده در حجم ۹۰ میلی لیتر است.
  • مناسب برای استفاده در فصل های پاییز و زمستان و مناطق سردسیر است.
  • ساخته شده توسط یکی از بهترین عطرسازان دنیا آقای آنتونی لی می باشد.
  • دارای رنج قیمت مناسب با توجه به کیفیت ساخته شده آن است.

نظرات خریداران عطر ورساچه مشکی در خصوص این عطر چیست؟

طراحی شیشه عطر Crystal noir چگونه است و این عطر تا چه حد مورد توجه بانوان قرار می گیرد؟

همانطور که اشاره کردیم از عوامل مهم محبوبیت این عطر شیشه و ظرف عطر است. این عطر دارای رایحه ای خاص و بسیار لوکس است که طراحان شیشه آن توانستند به بهترین شکل این رایحه را بر روی ظاهر شیشه عطر نمود ببخشند. درب شیشه ای این عطر به شکل الماسی خوش تراش ساخته شده است.

طراحان شیشه عطر ورساچه مشکی با توجه کامل به سلایق بانوان شیک پوش و خاص پسند دست به طراحی شیشه این عطر زده اند و توانسته اند در این باره موفق باشند. همچنین طراحی این محصول تا اندازه بسیار زیادی آرگونومیک است و می توان به راحتی آن را با یک دست گرفته و بر روی بدن اسپری کرد.

در دورانی هستیم که علاوه بر بو و رایحه یک عطر، شیشه آن نیز به مقدار زیادی مورد توجه خریداران قرار می گیرد. معمولا بسیاری از بانوان بعد از استفاده از عطر آن را بر روی کمد یا میز آرایش خود قرار می دهند و برایشان مهم است که عطر مورد علاقه شان علاوه بر دارا بودن رایحه مناسب و مورد سلیقه خود دارای ظاهری خاص و زیبا نیز باشد. عطر ورساچه مشکی یا همان عطر کریستال نویر توانسته جوابگوی سلایق مختلفی در این رابطه باشد و موفقیت فروش آن به تنهایی گواه این مسئله است.

نظرات خریداران عطر ورساچه مشکی در خصوص این عطر چیست؟

نت های موجود در عطر ورساچه مشکی چه تجربه ای را برای استفاده کنندگان آن در پی داشته است؟

عطر ساخته شده توسط برند ایتالیایی ورساچه بر پایه ادویه، میوه، چوب، وانیل، گیاهان معطر، مرکبات و گل ساخته شده است و همانطور که پیش تر از این اشاره کردیم دارای طبیعتی گرم است. کافی است مقداری از آن را بر روی بدن اسپری کنید. بهتر است این کار را بر روی نقاطی که دارای نبض هستند انجام دهید. نقاطی مانند مچ دست و کنار گردن.

در همان ابتدای اسپری کردن این عطر با نت اولیه آن که ساختاری بر پایه انجیر، انگور سیاه و گل بنفشه را دارد مواجه خواهید شد که طبق نظرات خریداران این عطر حس شادی و سرزندگی را در شما به وجود خواهد آورد. پس از مدتی بعد از اسپری کردن عطر، نت میانی عطر خود را بروز می دهد.

نت میانی عطر بویی بر پایه گل یاسمین و بوته گل یاسمین را دارد. این نت بعد از مدتی نت غالب خواهد شد و حس هیجان و انرژی زیادی را به وجود خواهد آورد. اما در ادامه و بعد از گذشت مدتی بوی غالب این عطر بوی چوب کشمیر، چوب صندل، وانیل و گل آفتاب گردان خواهد بود که باعث آرامش روحی و حس تعادل در بدن فرد استفاده کننده خواهد شد که تجربه آن بسیار هیجان انگیز است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار