کد خبر: ۱۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از زومیت، سامسونگ درحال کار روی نسخه‌ی جدیدی از گلکسی A12 است که انتظار می‌رود با نام گلکسی A12s عرضه شود. اکنون در تازه‌ترین گزارش Gizmochina، افشاگری قابل‌اعتماد با نام Sudhanshu Ambhore، قیمت این گوشی را اعلام کرده است.

گفته می‌شود گلکسی A12s در دو نسخه‌ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارائه خواهد شد. قیمت نسخه‌های مذکور به‌ترتیب ۱۸۰ یورو و ۲۰۰ یورو خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در سه رنگ مشکی، سفید و آبی وارد بازار شود.

گلکسی S21، پرچمدار جدید سامسونگ روز پنجشنبه رونمایی می‌شود

براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی A12s به تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ مجهز خواهد شد و قدرت نرم‌افزاری آن را سیستم‌عامل اندروید ۱۱ تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود سایر مشخصات گوشی جدید سامسونگ شبیه به گلکسی A12 باشد.

گلکسی A12 صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی PLS IPS دارد که وضوح HD+ را ارائه می‌دهد. گوشی یادشده به تراشه‌ی هلیو P35 مجهز شده است و حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه‌ی پشتی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسل اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر گوشی هستند.

گلکسی A12s در فهرست بلوتوث SIG و کنسول گوگل پلی نیز دیده شده و صفحه‌ی پشتیبانی آن در یکی از وب‌سایت‌های منطقه‌ای سامسونگ فعال شده است. با این تفاسیر انتظار می‌رود که گلکسی A12s همین ماه به‌صورت رسمی رونمایی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار