کد خبر: ۱۷۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۸ تیر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و هشتم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.


نان، گوشی موبایل، روغن ماشین، سیمان، برنج وخودرو به بالاترین حد خود رسیدند یعنی صددرصد افزایش قیمت داشتند لطفا انتشاردهید تا به گوش مسئولان برسد ورسیدگی کنند.


با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در کشور و به منظور رعایت نکات بهداشتی و اهمیت جان مهندسان عزیز و همچنین گرمای مفرط هوا و احتمال قطعی برق در برخی حوزه‌های برگزاری آزمون و رشد ۷۰ درصدی تعداد داوطلبان و همچنین همزمانی با مناسبت‌های دیگری که در ایام موصوف به وقوع خواهد پیوست. با توجه به اهمیت آزمون‌ها و نحوه برگزاری برخی آزمون‌ها همچون طراحی که داوطلب باید زمان زیادی را در فضای بسته و شلوغ و شرایط نامساعد سپری کند. خواستار تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰ هستیم.


با عرض سلام یک ماه است که خرید سیمان در بورس کالا رفته، متاسفانه هنوز کارخانه‌های سیمان سفارش اولیه خود به خریداران نداده اند و هر هفته قیمت سیمان در حال افزایش است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


خواهشا پیگیری کنید چرا همه کارمندان بیشتر از کادر درمان دریافتی دارند آن هم با این خطرات کادر درمان؟


سلام خواهش می‌کنم گزارشی ازوضعیت نابسامان سیمان تهیه کنید.


سلام خسته نباشید خدماتی متروهستیم دوسال است که اضافه کاروحقوق خرداد ندادند بیمه‌ها را پرداخت نکردند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


باسلام سازمان مسکن وشهرسازی اهواز باتوجه به بیکار بودن جوانان ما ومشکلات فراوان مالی و نبودشغل سند زمین‌هایی که ۲۰ سال از واگذاریشان گذشته و در مسیراتوبان قراردارند نمی‌دهند خواشمندم رسیدگی بفرمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار