کد خبر: ۱۷۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس به بیان توضیحاتی درباره جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

 

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گزارش میرمحمدی در مورد بیماران پروانه‌ای با حضور مسئولانی از خانه «ای بی» و سازمان غذا و دارو  دریافت و بررسی شد.

شیخی ادامه داد: خانه‌ ای بی گزارشی را ارائه کرد که اعداد و ارقام ارائه شده با آمار اعلام شده توسط سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با هم مطابقت نداشت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در نهایت کمیسیون محسنی بندپی و اسحاقی را مامور پیگیری موضوع و بازرسی انبار‌ها کردیم خاطر نشان کرد: باید گزارش مکتوبی را به کمیسیون ارائه و آن را با گزارش‌های ارائه شده مطابقت دهیم و راست آزمایی کنیم و در جریان علت و منشا مشکلات این حوزه قرار بگیریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم افزود: رفع مشکلات بیماران پروانه‌ای مورد تاکید کمیسیون است البته وزارت بهداشت مطرح کرد که در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان برای پانسمان بیماران پروانه‌ای به طور کامل پرداخت کرده و سازمان غذا و دارو هم مطرح کرد که سرانه هر بیمار سالانه ۱۵۰ میلیون تومان است که به آن‌ها تعلق می‌گیرد و تمامی تلاششان را برای کمک به بیماران می‌کند.

شیخی در پایان اضافه کرد: البته خانه‌ای بی بر این باور بود که اعتباراتی که قرار بود اختصاص یابد به طور کامل در اختیار ما قرار نگرفته بنابراین قرار شد دو عضو کمیسیون از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرند و راست آزمایی و گزارش نهایی را به کمیسیون ارائه کنند تا کمیسیون بر اساس آن تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار