کد خبر: ۱۷۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
شهردار منطقه 19 از اجرای نقاشی دیواری در جداره بوستان های الهی و کوشان در منطقه 19 با هدف زیباسازی منظر شهری و آرامش بصری شهروندان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی با بیان اینکه رنگ آمیزی و نقاشی های دیواری بوستان ها و معابر اصلی این منطقه در قالب پروژه های توسعه محله ای و از اولویت های اجرایی حوزه شهری این منطقه در راستای تدابیر شهردار محترم تهران در استفاده از رنگ در شهر محسوب می شود گفت: به همین منظور نیز دو بوستان الهی و کوشان در محدوده ناحیه 2 با اجرای نقاشی دیواری جلوه ای زیبا و تازه به خود گرفتند.

او گفت: این نقاشی ها که به مساحت کلی 300 مترمربع با مضمون طبیعت در جداره این بوستان ها اجرا شده است، تأثیر بسزایی در افزایش سرزندگی و ارتقاء کیفی فضای شهر دارد.

شهردار منطقه در ادامه به بازسازی نقاشی دیواری پرتره بنیانگذار انقلاب اسلامی در بزرگراه تندگویان اشاره و بیان کرد: این اقدام با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران با تجدید رنگ ها اجرا شد.

توکلی در تشریح دیگر اقدامات توسعه محله ای این منطقه به افزایش سرانه فضاهای رفاهی محلات با ایجاد پاتوق های محله اشاره کرد و گفت: با احداث 3 پاتوق محله جدید در نواحی یک و سه، عملیات احداث چهارمین پاتوق پس از انجام زیرسازی های لازم در خیابان گلستان شهرک بستان آغاز می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار