کد خبر: ۱۷۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
با حضور مدیران ارشد بانک گردشگری صورت گرفت؛
با حضور مدیران ارشد بانک گردشگری، چهارشنبه شب همزمان با شب عید سعید غدیر خم طی مراسمی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران تقدیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  قائم مقام بانک گردشگری در مراسم تقدیر از بازیکنان پرسپولیس گفت: بانک گردشگری در کسب موفقیت‌های ملی، بین‌المللی و تاریخی طی 2 سال اخیر نقش موثری داشته است.

حسین رحمتی افزود: بانک گردشگری در 2 سال گذشته همواره همراه پرسپولیس بوده و به منظور ایجاد مدلی اقتصادی که منافعی برای باشگاه پرسپولیس داشته باشد، اقدام به صدور کارت هواداری در سه رده "همراه" ، "حامی" و "دوآتیشه"  کرده است.

وی ادامه داد: کارت هواداری پرسپولیس، یک کارت بانکی است که دارندگان آن می‌توانند از تخفیفاتی همچون پایانه‌های منتخب فروشگاهی، گردشگری، حمل و نقل درون شهری و ... بهره‌مند شوند ضمن اینکه بخشی از درآمد آن نصیب باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

رحمتی همچنین از آغاز به کار جشنواره 5 ستاره بانک گردشگری خبر داد و گفت:  دارندگان کارت هواداری پرسپولیس می‌توانند با حضور در این جشنواره از مزایای آن استفاده کنند. مکانیزم امتیازبندی و قرعه‌کشی به زودی اعلام می‌شود. مراسم اختتامیه این جشنواره روز 27 اسفندماه امسال همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

عضو هیات مدیره بانک گردشگری افزود: همچنین مکانیزم اجرایی طرح سهامداران قهرمان شامل بازیکنان و کادر فنی آغاز شده که جزئیات آن اعلام در آینده اعلام می شود.

رحمتی اظهار کرد: پاداش بانک گردشگری به بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به منظور قدردانی از موفقیت‌‌های باشگاه پرسپولیس در 2 سال اخیر بود که با کمک، نقش آفرینی و اسپانسری بانک گردشگری به عنوان حامی اصلی و رسمی حاصل شده است.

جعفر سمیعی مدیر عامل و سیدمجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید غدیرخم، به تقدیر از اعضای تیم پرسپولیس پرداختند.

سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اقدام بانک گردشگری  در صدور کارت هواداری را مورد توجه قرار داد و از هواداران، بازیکنان و ارکان باشگاه پرسپولیس خواست در به ثمر رسیدن هر چه بهتر این طرح، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

بانک گردشگری تا سال ۱۴۰۱ در تمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و … به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.

بانک گردشگری که به عنوان یک بانک خصوصی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، همواره حمایت از بخش ورزش کشور را در برنامه ریزی‌ها لحاظ کرده است.

برچسب ها: بانک گردشگری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار