کد خبر: ۱۷۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
سرمربی تیم سایپا گفت: شرایط تیم ما چطوری است که فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم و فردا برابر تراکتور محکوم به برد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید اخباری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور گفت: افتخار حضور در تبریز به مدت 6 ماه را داشتم و از حضور دوباره در این شهر خوشحال هستم. فردا آخرین بازی لیگ فرسایشی برگزار می‌شود که به دلیل ویروس کرونا به درازا کشیده و طولانی شد و امیدوارم پایان خوشی برای تیم سایپا به همراه داشته باشید.

وی گفت: تیم بزرگ تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا است که پرشورترین هواداران را دارد که جایشان درورزشگاه خالی است امیدوارم سال آینده تمهیداتی در نظر گرفته شود تا تماشاگران بتوانند در ورزشگاه حضور داشته یابند.

سرمربی تیم سایپا گفت: حریف فردای ما تیم خوب تراکتور با بازیکنان توانمند و کادر قوی است و ما شرایطی قرار داریم که فرقی نمی‌کند مقابل ما چه تیمی باشد. در دو بازی اخیر بازیکنان سایپا نشان دادند که چقدر توانایی دارند و در مقابل گل‌گهر سرجان و آلومینیوم اراک 28 کرنر داشتیم و دروازه‌بانان حریف بهترین بازیکن میدان شدند و این نشان می‌دهد سایپا چقدر تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و امیدارم ‌فردا با یک بازی تاکتیکی و منطقی به پیروزی برسیم. به بازی‌های دیگر هم کاری نداریم و فقط روی بازی خودمان تمرکز می‌کنیم.

اخباری در ادامه بیان داشت: از هیات مدیره و مدیر عمل باشگاه سایپا تشکر می کنیم که در این دو هفته که من هستم حمایت خوبی از بازیکنان داشته ‌وهمه جوره تیم را حمایت کردند و ‌امیدواریم فردا سربلند باشیم.

وی در مورد محروم و مصدوم بازیکنان تیمش در بازی فردا گفت: 7 بازیکن اصلی تیم از گذشته مصدوم هستند و یک تعداد از بازیکنان هم که کنار گذاشته شده بودند از فرم بدنی خارج شدند. اما برای بازی فردا بازیکن محروم ندارم و محکوم به بردن برابر تراکتور هستیم.

انتهای پیام/60017

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار