کد خبر: ۱۷۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲
یک چهره اصلاح طلب گفت: امیدواریم همانطور که آقای رئیسی پیش از انتخابات قول دادند و مردم هم به استناد همان قول به ایشان رای دادند بتوانند شرایط مناسبی را در کشور به وجود آورند تا از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت کشور استفاده شود.

محمدرضا خباز، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره موقعیت حسن روحانی در دوران پساریاست جمهوری اظهار کرد: آقای روحانی واقعا ظرفیت خوبی است؛ دولت اول ایشان دولت موفقی بود، در دولت اول ایشان تورم ۴۴ درصد را یک رقمی کرد، در دولت اول رشد اقتصادی منفی را مثبت کرد، در دولت اول تراز بازرگانی کشور مثبت شد و قدمهای بسیار مؤثری برداشتند، بنابراین این ظرفیت وجود دارد. طبیعی است که ایشان یک مدتی به دلیل اذیت و آزارهایی که منتقدین بی انصاف نسبت به ایشان انجام دادند باید استراحت و مطالعه کند تا از نظر روحی آمادگی فعالیتها را داشته باشند.

بیشتر بخوانید؛

خباز: تندروها هم پول دارند هم قدرت /راه برای اصلاح‌طلبان بسته نیست

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: همه نوع فعالیتی برای ایشان ممکن و میسر است اما نمی دانم ایشان می خواهد چکار کند. من اطلاعی ندارم و اصلا ایشان را از زمانی که استاندار بودم ندیدم اما در کل این ظرفیت حیف است چون این ظرفیت برای فرد نیست و برای کشور است و می توان از این ظرفیت به نفع کشور استفاده کرد البته باید ببینیم شرایط زمان و مکان دولت بعدی چقدر اجازه فعالیت به جریانات سیاسی می دهد، آیا قصدشان انسداد است یا قصدشان باز شدن راه گفت و گو است؟ آیا دنبال مونولوگ هستند یا دنبال گفت و گو؟ دولتی که گفت و گو را سر لوحه کار خودش قرار ندهد حتما محکوم به شکست است. بنابراین تبعیت از مونولوگ و مخالفت با گفت و گو و استفاده از نظرات مخالفین شکست را در پی دارد.

خباز در پایان تاکید کرد: امیدواریم همانطور که آقای رئیسی پیش از انتخابات قول دادند و مردم هم به استناد همان قول به ایشان رای دادند بتوانند شرایط مناسبی را در کشور به وجود آورند تا از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت کشور استفاده شود.

2727

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار