کد خبر: ۱۷۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
امشب 3 دیدار حساس بین 6 سرمربی استقلالی لیگ برتر برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ در یکی از نادرترین اتفاقات لیگ برتر امسال، در واپسین هفته از این رقابت ها 6 سرمربی استقلال با یکدیگر دیدار می کنند.

در اراک، علیرضا منصوریان و محمود فکری کاپیتان های اسبق استقلال، در مشهد سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام و در سیرجان، امیر قلعه نویی و ساکت الهامی تقابل های جذابی با یکدیگر خواهند داشت.

آلومینیوم- نفت مسجدسلیمان

امشب کاپیتان های سابق استقلال که اتفاقا رابطه بسیار خوبی هم با یکدیگر دارند، در اراک به مصاف هم می روند. آلومینیوم در حال حاضر با 37 امتیاز در رده نهم قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امشب می تواند تا یکی دو پله در جدول صعود کند. در آن سوی میدان شاگردان فکری برای اینکه نگران نتایج سایر تیم های برای بقا در لیگ نباشند، باید آلومینیوم را شکست دهند تا خیالشان بابت بقا راحت شود.

پدیده- فولاد

یکی از جذاب ترین و حساس ترین بازی های امشب در مشهد برگزار می شود. تیم سیدمهدی رحمتی بعد از چند هفته فوق العاده در روند نزولی قرار گرفته و در دو هفته اخیر دو شکست را تجربه کرده است. این در حالی است که پدیده حتی شانس کسب سهمیه هم داشت اما دو شکست اخیر باعث شده تیم رحمتی تا رده هشتم پایین بیاید. فولاد با جواد نکونام همچنان شانس کسب سهیه دارد و امیدوار به ناکامی گل گهر و تراکتور است تا با پیروزی احتمالی مقابل پدیده تیم چهارم لیگ شود. این دیدار هم تقابل کاپیتان های سابق استقلال است که هم در این تیم و هم در تیم ملی همبازی بوده اند.

گل گهر-نساجی

تیم امیر قلعه نویی بیشترین شانس را دارد تا با پیروزی مقابل نساجی به رده چهارم برسد و با قهرمانی استقلال در جام حذفی سهمیه آسیایی بگیرد. این دو تیم امشب در سیرجان به مصاف هم می روند. در آن سوی میدان نساجی با ساکت الهامی از خطر سقوط فرار کرده و فقط برای اعاده حیثیت مقابل تیم امیر قلعه نویی به میدان می رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار