کد خبر: ۱۷۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کانسیلر در واقع نوعی کرم پودر فشرده آرایشی است که برای پوشاندن عیوب پوست از جمله جای جوش، لک های پوستی، قرمزی و...قابل استفاده میباشد و در انواع مختلفی تولید شده است.

کانسلیر چیست؟

کانسیلر در واقع نوعی کرم پودر فشرده آرایشی است که برای پوشاندن عیوب پوست از جمله جای جوش، لک های پوستی، قرمزی و...قابل استفاده میباشد و در انواع مختلفی تولید شده است. 

آشنایی با انواع کانسیلر

کانسیلر ماتیکی یا استیکی :

این نوع از کانسیلر به دلیل کوچک بودنش به راحتی در کیف آرایشی جا میشود و قابل حمل است و برای استفاده از آن از یک براش آرایشی یا انگشتتان استفاده کنید و آن را مستقیم بر روی پوست نزنید. و برای پوشاندن عیوب گسترده پوست صورت طراحی شده است.

کانسیلر مدادی :

کانسلیر مدادی را بیشتر برای پوشاندن جای جوش و آکنه استفاده میکنند و به دلیل ماندگاری و مقاومتی که در برابر تعریق دارد مناسب فصل تابستان است و در مقابل کانسیلر ماتیکی یا استیکی چسبناک تر است. این نوع کانسیلر برای افرادی که تمایل دارند پوشش متوسطی روی صورت خود ایجاد کنند مناسب است. 

کانسیلر پودری :

کانسیلر پودری مانند پودرهای فشرده در بازار وجود دارند و بیشتر برای پوست های چرب کاربرد دارند. کانسیلر پودری را میتوان بهترین نوع کانسیلر دانست که به راحتی با کرم پودر استفاده میشود. 

کانسیلر مایع :

این نوع از کانسیلرها بر خلاف کانسیلر پودری مناسب پوستهای خشک هستند و برای پوشش دهی یکسان بر روی پوست برای استفاده از آن باید از اسفنج یا براش آرایشی استفاده شود. 

کانسیلر کرم :

همانطور از اسمش پیداست مانند کرم های فشرده میباشد که دوام بالایی دارند یعنی چروکیده ، خشک و پوسته پوسته نمیشود و عیوب پوست را کاملا می پوشانند. این کانسیلر با بافت سبکی که دارد برای استفاده در طول روز بسیار مناسب است و بهترین گزینه برای افرادی با پوستهای خشک میباشد. این کانسیلر برای افرادی که نیاز به پوشاندن لک های پوستی دارند انتخاب ایده آلی است.

کاربرد کانسیلر

بدون شک برای هر خانمی جای جوش، چروک و تیرگی پوست زیر چشم ناخوشایند است، به گونه ای که همواره می کوشند تا در آرایش خود این نقص را محو نمایند. برای از بین بردن این نواقص در آرایش، کانسیلر حرف اول را می زند و با قدرت پوشانندگی فوق العاده، فونداسیون فشرده و با غلظت بالا خیال خانم های نکته سنج را از این بابت راحت می نماید. این محصول به شما کمک میکند اگر در آرایشتان اشتباه کردید بجای شستن آن را درست کنید و استفاده از کانسیلر باعث ماندگاری آرایشتان میشود مخصوصا هنگام استفاده از سایه و رژلب و مانع از ریزش آنها میشود. معمولا کانسیلرها در رنگ های مختلفی و با کاربردهای متفاوت وارد بازار شده اند که دانستن قابلیت آنها کمک بزرگی به شما میکند تا چهره ایی زیباتر داشته باشید.  

کانسیلر زرد :

برای رفع تیرگی اطراف چشم ها، پوشش دهی انواع لک ها و تیرگی ها بسیار مناسب است.

کانسیلر سبز : برخی افراد به طور مادرزادی لکه های قرمزی در پوست خود دارند که با کانسیلر سبز میتوانید علاوه بر محو کردن لکه های قرمز، جوش های قرمز را هم پوشش دهید.  

کانسیلر نارنجی :

برای افرادی که دارای پوست سبزه هستند انتخاب کانسیلر نارنجی بسیار مناسب است. 

کانسیلر بنفش :

اگر لکه های تیره یا بنفش مانند کبودی در پوست خود دارید بهتری انتخاب کانسیلر بنفش است که معمولا قبل از کرم پودر برای پوشش دهی آنها استفاده میشود و برای استفاده محدود در پوست های متمایل به زرد میباشد.

کانسیلر صورتی :

این نوع از رنگ کانسیلر مخصوص پوست های بسیار روشن است.

مزایای استفاده از کانسیلر

کانسیلر محصولی سبک با چربی اندک است و جهت پوشش لک ها و هاله های تیره پوستی در آرایش کاربرد وسیعی دارد. به خاطر داشته باشید برای پوشاندن لکه ها استفاده از کانسیلر بسیار روشن ممکن است لک ها را پر رنگ تر نشان دهد بنابراین در انتخاب رنگ این محصول دقت نماید. به مزایای استفاده از کانسیلر، میتوان رفع تیرگی چشم، پوشاندن تیرگی ها و جای زخم، پوشاندن پف در نقاط مختلف صورت، پوشاندن قرمزی اطراف بینی ،تصحیح کننده در پوشاندن آکنه، پوشاندن تیرگی اطراف دهان و پوشاندن ماه گرفتگی و تتو اشاره کرد

تفاوت کانسیلر و کانتور

کانسیلر : کانسیلرها معمولا یک تا دو درجه روشن از کرم پودر استفاده میشود و همانطور که گفته شده کانسیلر برای پوشاندن لک های پوستی ، رفع عیوب و تیرگی زیر چشم هاست و از این محصول میتوان برای رفع خط های خنده عمیق نیز استفاده کنید همچنین گاها برای برجسته نشان دادن لبها نیز میتوانید در اطراف لب و خط لب از آن بهره ببرید.     

کانتور : کانتورها معمولا یک تا دو درجه تیره تر از کرم پودرها استفاده میشود و برای سایه سازی، زاویه سازی و برجسته کردن قسمتهای صورت و بدن مانند گونه ها، باریک کردن بینی، کوتاه کردن پیشانی و...استفاده میشود

چگونگی استفاده از کانسیلر

قبل از هر چیزی باید صورت خود را بشویید و تمیز کنید و پس از آن از مرطوب کننده مناسب آبرسانی به پوست استفاده نمایید. کانسیلر اولین مرحله از آرایش شما است و چند نقطه از آن را دور چشم بزنید، با نوک انگشتت یا براش آرایشی، کرم را به گوشه های چشم بکشید و یک دست کنید و برای تیرگی زیر چشم ناحیه مثلثی زیر چشم بکشید با ضربه زدن مرز آن را فید کنید برای از بین بردن مرزها نیازی به ماساژ پوست نیست. و بدین ترتیب از کانسیلرها روی چانه، کناره های بینی ، دهان و بالا و پایین ابرو بهره ببرید و پوستی یکدست را به چهرتان هدیه دهید. و در آخر برای ماندگاری بیشتر میتوانید از پودرهای تثبیت کننده استفاده کنید.

پوشانندگی سیاهی و لک با کانسیلر

فقط کافیست کانسیلر را به نقاط تیره و لک های پوست خود بزنید و با ضربه آن را محو کنید تا شاهد یکدست شدن پوست خود باشید.

‫کانسیلر مریدا Merida مدلCoverage Concealer

کانسیلر مریدا به صورت مایع میباشد که برای پوست های خشک مناسبتر است و از ماندگاری بالایی برخوردار است این محصول ساخت کلاژن را افزایش میدهد و با ساختار سبکی که دارد احساس سنگینی را روی پوست احساس نمیکنید و خشکی، پوسته پوسته شدن را با استفاده از آن در پوست صورتتان نمیبینید و پوششی یک دست را روی پوست ایجاد میکند. کانسیلر مریدا فاقد پارابن است که مناسب انواع پوستها میباشد و نمایی مات را در چهره به نمایش میگذارد.    برای خرید اینترنتی این کانسیلر میتوانید از فروشگاه آسوکالا که متخصص در حوزه آرایشی و بهداشتی است انجام دهید. تمامی محصولات این فروشگاه اصل و اورجینال میباشد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: