کد خبر: ۱۷۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳

رضا کیانیان در نامه سرگشاده به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص محدودسازی اینترنت جهانی نوشت. در نامه کیانیان آمده است: «…سِلام همشهری و هم‌ولایتی عزیز، آقای دکتر قالیباف. امروز عید است. عید مولا علی است که سلام خدا بر او و خانواده او. تبریک می‌گویم. با این عیدی علی‌وار !!! از «۱۲۱ نفر از نمایندگان مجلس» تشکر می‌کنم. از تصویب طرح  محدود کردن اینترنت!!! طرحی که زمان ِ«معجزه هزاره سوم» علنی شد و سال‌ها خاک خورد… و  حالا شما به انجامش رسانیدید. نمایندگان مجلس کنونی به قول شما ، با شعار «رفع استضعاف» و به قول ما «از بین بردن فقر و فلاکت» و به قول معروف برای «توسعه اقتصادی کشور» بر کرسی‌ها نشستند.  
آقای قالیباف! جان امام رضا «ع»  _«قسم مشَدی دادم»_ از زمانی که آمدید مجلس، در زمینه بهبود اقتصاد و رفع استضعاف چه لوایحی تصویب کردید؟ …. جان ِمولا ! آیا همه چیز گران‌تر نشده؟! بیکاری بیشتر نشده؟ بی‌آبی فراوان‌تر نشده؟ استضعاف رشد نکرده؟! و حالا در روز عید مولایمان، هدیه شما به ما بستن اینترنت است؟ دمتا گرم ما به شما نامه نوشتیم با «۶۳۳۴۰۷ امضا» ششصدوسی و سه هزار و چهار صد و هفت امضا!! و خواهش کردیم این طرح را  در صحن مجلس، طرح نکنید! اما جواب شما، بدون اینکه جواب نامه ما را بدهید، طرح ِ همین طرح و تصویبش در صحن مجلس بود!
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه سرگشاده رضا کیانیان درباره طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه با بگیر و ببند نمی‌توان مدیریت فرهنگی کرد، گفت: «بسیاری از آنچه درباره این طرح ادعا می‌شود اصلا در آن وجود ندارد؛ البته در همین خصوص هم طرح موجود اصلاحات و ابهاماتی دارد که آنها در بررسی‌های کمیسیون اصلاح
خواهد شد.»

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار