کد خبر: ۱۷۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویان انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره واکسیناسیون دانشجویان، اظهار کرد: جداولی را تهیه کردیم و اولویت بندی هایی پیش‌بینی شده است که بر این اساس، تمام دانشجویان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی 98 به قبل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این تعداد حدود 500 هزار نفر می‌شود و همان تعدادی است که با وزارت بهداشت هماهنگ شده بود تا در شهریور ماه واکسینه شوند.

خاکی‌ صدیق ادامه داد: اگر وضعیت تعداد واکسن در کشور بهتر شد، اولویت‌های بعدی تحت پوشش قرار می‌گیرند که به ترتیب دانشجویان کارشناسی ارشد سال‌های 99 و حتی اگر امکانش باشد، سال 1400 است و بعد هم سراغ دانشجویان کارشناسی ورودی 96 به قبل می‌رویم.

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امیدواریم کار واکسیناسیون همه دانشجویان در آذرماه پایان یابد، گفت: امیدوارم تولید واکسن ملی زیاد شود و بتوانند خیلی زودتر از این انجام دهند ولی در هر صورت حضور در دانشگاه مشروط به این است که واکسیناسیون انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر واکسیناسیون انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.  

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار