کد خبر: ۱۷۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
استاندار اردبیل تخصیص اعتبار ۲۰۰ریالی برای به سازی و نوسازی بیمارستان کودکان بوعلی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: تخصیص اعتبار ۲۰۰میلیارد ریالی برای بهسازی و نوسازی بیمارستان کودکان بوعلی اردبیل انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان بوعلی تنها بیمارستان تخصصی کودکان و اطفال در سطح استان است و با بیان اینکه به سبب قدمت زیاد این بیمارستان و فرسوده شدن برخی از زیرساخت‌ها نیاز به بازسازی دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه مساعدت لازم را برای تخصیص۲۰۰میلیارد ریالی جهت بهسازی سیستم تهویه مطبوع، تهیه منبع ذخیره آب سالم، تهیه دیزل ژنراتور، یو‌پی‌اس برق و سایر نواقصات را صادر و در آینده نزدیک این بیمارستان نیز رفع نقص می‌شود.

بهنام جو همچنین در رابطه با پیگیری و تامین منابع مالی راه آهن اردبیل ـ میانه و بزرگراه‌های استان تصریح کرد: کلیه منابع مالی و اعتبارات تخصیصی راه آهن اردبیل، راه‌های مواصلاتی استان با آقای نوبخت بررسی و دستور تسریع روند پرداخت اعتبارات به معاونان سازمان برنامه و بودجه توسط رئیس این سازمان صادر شد.

وی همچنین در رابطه با تامین بودجه پایاب سدهای خداآفرین، عمارات نیز گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان منابع مالی خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار