کد خبر: ۱۷۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاز دوم بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ حدود یک ماه دیگر و در شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی نیکزاد روز شنبه در سفر یکروزه به شاهین‌دژ و در حاشیه بازدید از پروژه‌های نمیه تمام این شهرستان اظهار داشت: با تامین منابع مالی و حل مشکلات طرح توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین دژ در قالب افتتاح فاز دوم این بیمارستان تکمیل و تحویل مجموعه بهداشت و درمان شهرستان خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اتمام و بهره برداری کامل این پروژه هزینه شده و با اتمام آن ۴۶ تخت دیگر به تخت های بیمارستان شهید راثی این شهرستان اضافه خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با اتمام این طرح تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۴۶ تخت افزایش پیدا کرده و نیاز تخت بیمارستان این شهرستان را برای حداقل ۱۰ سال آینده بر طرف خواهد کرد.

نیکزاد اظهار داشت: در کنار حل مشکلات طرح های نیمه تمام از جمله طرح فاضلاب شهری شاهین دژ و بیمارستان برای حل مضلات راه های ارتباطی و محورهاتی مواصلاتی و همچنین بخش کشاورزی شهرستان نیز دستوراتی اتخاذ شده تا بتوانیم برای مردم محروم منطقه خدمات شایانی ارایه کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار