کد خبر: ۱۷۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
شقایق دهقان با انتشار ویدئویی که ضعف و بی حالی در چهره و صدایش کاملاً مشهود بود گفت سومین باری است که به کرونا مبتلا شده و این بار با شدت بیشتری گرفتار این بیماری شده است

شقایق دهقان با انتشار ویدئویی که ضعف و بی حالی در چهره و صدایش کاملاً مشهود بود گفت سومین باری است که به کرونا مبتلا شده و این بار با شدت بیشتری گرفتار این بیماری شده است

از شقایق دهقان تا مهران مدیری: هنرمندانی که در موج پنجم به کرونا مبتلا شدند

با خیزش مجدد کرونا و آغاز موج پنجم این بیماری در کشور بار دیگر شاهد افزایش مبتلایان کووید-۱۹ هستیم و در حالی خبرها از پر شدن تخت های بیمارستان در سرتاسر کشور حکایت دارد که مسئولین درمانی می گویند هنوز حتی به قله ی موج پنجم هم نرسیده ایم.

این روند افزایشی مبتلایان کرونا در میان چهره های مشهور هم به وضوح قابل مشاهده است و مدتی است تقریباً روزی نیست که خبر ابتلای یکی از این چهره ها به کرونا منتشر نشود.

این بار نیز شقایق دهقان ، بازیگر مشهور اعلام کرده برای سومین بار به کرونا مبتلا شده است.

دهقان دیروز ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر و در آن توضیحاتی درباره ی وضعیت خود ارائه کرد.

شقایق دهقان که ضعف و بی حالی در چهره و صدایش کاملاً مشهود بود در این ویدئو گفت سومین باری است که به کرونا مبتلا شده و این بار با شدت بیشتری گرفتار این بیماری شده است. او از کمبود داروهای بیماران کرونایی گله کرد و گفت برای پیدا کردن یک سرم هم دچار مشکل شده بود. دهقان گفت متأسفانه مسئولین در هیچ زمینه ای اقدام مناسبی نداشته اند و ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را به دلیل کرونا از دست داده اند، برای کادر درمان در این روزهای سخت آرزوی سلامتی کرد.

شقایق دهقان در قرنطینه خانگی
شقایق دهقان در قرنطینه خانگی

رضا فیاضی هم در روزهای گذشته ویدئویی از خود در مراسم تشییع جنازه ی برادرزاده ی جوانش منتشر کرد که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است. او در این ویدئو گفت بهشت زهرا مملوء از قربانیان کرونا شده و از مردم خواست مراقب خود و عزیزان شان باشند.

رضا فیاض در مراسم تشییع برادر جوانش
رضا فیاض در مراسم تشییع برادر جوانش

مهران مدیری هم که اعلام شده بود بر اثر ابتلا به کرونای نوع دلتا در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است، روز گذشته با بهبود شرایط و با صلاحدید پزشکان از بیمارستان مرخص شد تا مابقی مراحل درمان خود را در منزل پی بگیرد.

امروز نیز خبر رسید فرشته طائرپور تهیه کننده مطرح سینما و مادر غزل شاکری که به دلیل ابتلا به کرونا در بخش آی‌سی‌یو یکی از بیمارستان‌ های تهران بستری بود، به بخش عمومی منتقل شد. 

 

بیشتر بدانید : دورهمی بازیگران زن و همسرانشان در دوران کرونا! + عکس

بیشتر بدانید : وضعیت جسمی رامبد جوان و عوامل خندوانه پس از ابتلا به کرونا + عکس

بیشتر بدانید : بهاره رهنما کرونا گرفت + عکس در قرنطینه 


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار