کد خبر: ۱۷۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
سالمندان عزیز معمولا در استفاده از تلفن‌های بیسیم به مشکل می‌خورند. این افراد نیاز به تلفن‌هایی دارند که دقیقا مطابق با شرایط سنی و وضعیت سلامتی آن‌ها، طراحی شده باشند. شرکت پاناسونیک به خوبی به نیازهای سالمندان توجه کرده و برخی از تلفن‌‌های خود را مطابق با راحتی این عزیزان، تولید و روانه بازار کرده است.

بهترین تلفن های بی سیم تقویت شده برای سالمندان

سالمندان عزیز معمولا در استفاده از تلفن‌های بیسیم به مشکل می‌خورند. این افراد نیاز به تلفن‌هایی دارند که دقیقا مطابق با شرایط سنی و وضعیت سلامتی آن‌ها، طراحی شده باشند. شرکت پاناسونیک به خوبی به نیازهای سالمندان توجه کرده و برخی از تلفن‌‌های خود را مطابق با راحتی این عزیزان، تولید و روانه بازار کرده است. بنابراین اگر به فکر خرید یک تلفن بیسیم برای استفاده این افراد هستید، حتما باید به سراغ تلفن بی سیم پاناسونیک بروید .

اما سوال این‌جاست که آیا همه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک برای استفاده سالمندان مناسب هستند؟ در حالت کلی می‌توان ادعا کرد که تمام این محصولات می‌توانند نیازهای اولیه این عزیزان را برآورده کنند. اما برخی از مدل‌ها به شکل ویژه‌ای برای استفاده سالمندهای گرامی طراحی شده‌اند. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی این تلفن‌ها، به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها هم بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید تا با بهترین تلفن‌های بی سیم تقویت شده برای سالمندان آشنا شوید.

سازگاری با سمعک ؛ مهم‌ترین انتظار سالمندان از تلفن بیسم

بسیاری از سالمندان عزیز، با مشکلات شنوایی دست و پنجه نرم می‌کنند و به ناچار، از سمعک استفاده می‌‌کنند. متاسفانه مکالمه با بسیاری از تلفن‌های بیسیم، موجب ایجاد نویز روی این سمعک‌ها می‌شود. در نتیجه، سالمندان و به صورت کلی افراد کم‌شنوا، نمی‌توانند صدای فرد پشت خط را به خوبی بشنوند. شرکت پاناسونیک با استفاده از فناوری  TIA-1083 سعی کرده این مشکل را برای همیشه حل کند.

بهترین تلفن های بی سیم تقویت شده برای سالمندان

TIA-1083 یک تکنولوژی منحصر به فرد است که نویزهای احتمالی تلفن‌های بیسیم روی سمعک‌های مختلف را از بین می‌برد. بنابراین افراد کم‌شنوا و سالمند، به راحتی می‌تواند صدای فردی که پشت خط است را بشنوند. در ادامه به معرفی برخی از مدل‌های پاناسونیک که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، خواهیم پرداخت.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262

این تلفن خوش‌ساخت و حرفه‌ای، با سمعک‌‌های استاندارد سازگار است و یک انتخاب فوق‌العاده برای سالمندان عزیز محسوب می‌شود. علاوه بر این، پشتیبانی از Noise Reduction باعث می‌شود کلیه نویزها و صداهای مزاحم احتمالی در زمان مکالمه با KX-TGE262 فیلتر شوند. در نتیجه، شاهد یک مکالمه شفاف و باکیفیت خواهید بود. برخورداری از دو عدد گوشی بیسیم و منشی تلفنی 16 دقیقه‌ای از دیگر نقاط قوت تلفن پاناسونیک E262 محسوب می‌شوند.

در ادامه، با مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلفن بیسیم KX-TGE262 آشنا خواهیم شد:

  1. پشتیبانی از فناوری ECO برای کاهش مصرف انرژی
  2. دارای قابلیت Link-to-Cell برای اتصال تلفن‌های همراه هوشمند
  3. قابلیت استفاده در نبود برق
  4. قابلیت اتصال به دیوار
  5. امکان ذخیره 3000 شماره در دفترچه مخاطبین اختصاصی

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF372

تلفن بیسیم F372 یکی دیگر از مدل‌های سازگار با سمعک پاناسونیک است که سالمندان عزیز، به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. تکنولوژی NR نیز در ساخت این تلفن به کار رفته است که باعث حذف تمام صدای اضافه محیط در هنگام مکالمه می‌‌شود. با توجه به این شرایط، اصلا عجیب نیست که کیفیت صدای KX-TGF372 در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داشته باشد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن بیسیم F372 عبارتند از:

  1. منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای
  2. امکان مسدود کردن تماس‌های ورودی
  3. پشتیبانی از تکنولوژی ECO برای کاهش مصرف انرژی
  4. قابلیت استفاده در نبود برق
  5. امکان ذخیره 3000 شماره در دفترچه مخاطبین اختصاصی

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD220

تلفن پاناسونیک D220 از استاندارد TIA-1083 پشتیبانی می‌کند و بنابراین، یک انتخاب مناسب برای افراد کم‌شنوا و سالمندانی که از سمعک استفاده می‌کنند، محسوب می‌شود. KX-TGD220 از دو عدد گوشی بیسیم برخوردار است و یک منشی تلفنی 15 دقیقه‌ای، به محبوبیت آن افزوده است. علاوه بر این، پشتیبانی از تکنولوژی DECT 6.0 می‌تواند امنیت مکالمات شما را به کاملا تضمین کند.

در ادامه با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن پاناسونیک D220 آشنا می‌شویم:

  1. امکان تنظیم زنگ دل‌خواه برای هر کدام از مخاطبین
  2. پشتیبانی از سیستم کالر آیدی گویا
  3. دارای دفترچه مخاطبین اختصاصی
  4. امکان مسدود کردن تماس‌های ورودی
  5. 10 ساعت شارژدهی مکالمه

در صورتیکه با مشکل قطع صدا و یا کم بودن آن مواجه شدید، نگران نباشید. شما میتوانید به راحتی این مشکل را با خواندن مقاله ی علت قطع شدن صدای زنگ گوشی بیسیم پاناسونیک چیست حل کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE240

معرفی تلفن‌های بیسیم پاناسونیک سازگار با سمعک را با بررسی KX-TGE240 به پایان می‌رسانیم. این مدل هم می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای سالمندان عزیز محسوب شود. علاوه بر کیفیت و طراحی ظاهری، می‌توانید روی مصرف کم باتری این تلفن هم حساب کنید؛ زیرا از فناوری ECO پشتیبانی می‌کند.

برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلفن بیسیم E240 عبارتند از:

  1. پشتیبانی از کنفرانس 3 طرفه
  2. قابلیت اتصال به دیوار
  3. دارای نمایش‌گر باکیفیت و 1.8 اینچی
  4. پشتیبانی از دفترچه مخاطبین 100 شماره‌ای
  5. دارای منشی تلفنی 17 دقیقه‌ای

صفحه نمایش بزرگ و نورانی

بالا رفتن سن معمولا ضعف بینایی را هم به همراه دارد. این موضوع سبب می‌شود تا تشخیص شماره‌ها روی نمایش‌گرهای کوچک تلفن‌های بیسیم، برای سالمندان سخت شود. این مشکل باعث می‌شود تا بسیاری از این افراد، قید استفاده از تلفن‌ بیسیم را زده و به سراغ مدل‌های رومیزی بروند. اما پاناسونیک برای هر مشکلی، یک راه حل دارد! برخی از مدل‌های بی سیم این شرکت، از نمایش‌گرهای بزرگ همراه با نور پس زمینه مناسب برخوردار هستند. در نتیجه، افراد سالمند به سادگی می‌توانند همه شماره‌ها را روی صفحه نمایش این محصولات، تشخیص دهند.

بهترین تلفن های بی سیم تقویت شده برای سالمندان

کوچک بودن اندازه کلی گوشی‌های بیسیم باعث می‌شود دست شرکت‌ها برای تعبیه صفحه نمایش‌های بزرگ، مقداری بسته باشد. این موضوع در ارتباط با مدل‌های پاناسونیک هم صادق است. با این وجود، مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، از صفحه نمایش‌های مناسب و قابل قبولی برخوردار هستند:

  1. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6672
  2. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320
  3. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF322
  4. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF382
  5. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3711
  6. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3722

لازم به ذکر است که این مدل‌هایی که در بالا معرفی شدند، تنها بخش کوچکی از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک با صفحه نمایش بزرگ و مناسب، محسوب می‌شوند. فراموش نکنید که در زمان خرید تلفن، حتما در ارتباط با اندازه صفحه نمایش مدل مورد نظرتان از فروشنده سوال کرده و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

پشتیبانی از منوی فارسی

اگر از افرادی که سنی از آن‌ها گذشته است سوال کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها، اصلا حال و حوصله سر و کله زدن با زبان انگلیسی را ندارند! این عزیزان ترجیح می‌دهند از تلفن‌هایی استفاده کنند که از منو و تقویم فارسی پشتیبانی کنند. خوشبختانه شرکت پاناسونیک در ساخت برخی از مدل‌های خود، زبان فارسی را لحاظ کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند زبان تلفن را به سادگی، روی فارسی تنظیم کرده و به راحتی از آن استفاده کنند.

البته نباید از همه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک انتظار داشته باشید که از منوی فارسی پشتیبانی کنند. در حال حاضر، این قابلیت تنها روی برخی از مدل‌های Panasonic لحاظ شده است که در ادامه، به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  1. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6711
  2. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821
  3. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6461
  4. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6451

توصیه می‌کنیم در زمان خرید، حتما در ارتباط با پشتیبانی از منوی فارسی، از فروشنده سوال کرده و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

در کنار فاکتورهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، کلیدهای شماره‌گیر بزرگ، کیفیت مناسب کلیدها، پشتیبانی از کلیدهای شماره‌گیر سریع، دفترچه مخاطبین اختصاصی، نرم بودن کلیدهای روی صفحه کلید، وزن مناسب گوشی بیسیم و ... هم از دیگر عواملی هستند که یک تلفن بی سیم را برای سالمندان عزیز، مناسب و ایده آل می‌کنند.

کلام پایانی

اگر به فکر خرید یک تلفن مناسب برای سالمندان عزیز هستید، باید مدل‌های مختلف تلفن پاناسونیک را در صدر انتخاب‌های خود قرار دهید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین و مناسب‌ترین تلفن‌های بیسیم برای این افراد، آشنا کنیم.

برای اطمینان خاطر بیشتر، می‌توانید در زمان خرید هر کدام از مدل‌های بی سیم مورد نظر خود، دفترچه راهنمای آن را با دقت مطالعه نموده یا از فروشنده، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار