کد خبر: ۱۷۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
طی روزهای اخیر فهرست کابینه پیشنهادی ابراهیم رئیسی منتشر شد که نام ۲ نماینده مجلس در آن مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار شلوغ گمانه زنی ها درباره فهرست کابینه رئیسی روز چهارشنه با ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم فروکش کرد اما نکته قابل توجهی که وجود دارد معرفی سید احسان خاندوزی، نماینده مردم تهران به عنوان وزیر اقتصاد بود. 


>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> پاسخ ۲ نماینده به احتمال حضور در کابینه رئیسی /خاندوزی: از مجلس نمی روم /عباسی: بستگی دارد!


هرچند که خاندوزی نامش به عنوان یکی از وزرای احتمالی دولت سیزدهم به گوش می رسید اما خودش گفته بود که حضور در مجلس را ترجیح می دهد. 

سید احسان خاندوزی در گفتگویی به خبرآنلاین در تیرماه سال جاری، با اشاره به احتمال حضورش در وزارت اقتصاد دولت سیزدهم گفت: بنده هیچ اطلاعی ندارم. 

نماینده مردم تهران درباره امکان حضور در کابینه دولت سیزدهم گفت: حتما دولت سیزدهم نیازمند آن است که در حوزه‌های اقتصادی که اولویت‌ اول دولت است، با مجلس همکاری خوبی داشته باشد؛ به ویژه ما در اصلاح قوانین مالیاتی، بانکداری و رفع احصار کسب‌ و کار قدم‌های خوبی در مجلس را برداشته و با ادامه دادن‌ آن قدم‌ها، بهترین همکاری را با دولت سیزدهم خواهیم داشت.

این نماینده اصولگرا گفت: ترجیح بنده این است که با حضور در مجلس به خوب‌تر عمل کردن دولت کمک کنم. 

همچنین او با اشاره به تاکید رهبری به نمایندگان مجلس برای سکو نکردن صندلی مجلس برای رسیدن به جایگاه های اجرایی، گفت: تلقی بنده از فرمایشات رهبر انقلاب ممنوعیت نبود اما خوب است با توجه به ظرفیت نیروهای به کار گرفته نشده وسیعی از میان نخبگان و جوانان وجود دارد، به استفاده از این ظرفیت کمک کنیم.

خاندوزی گفت: اقتصاد به ما آموخته است که استفاده بهینه را از منابع بکنیم و در شرایط قحط‌الرجال می‌توان نیروهای متخصصی را برای کابینه معرفی کرد. در نهایت اگر رئیس جمهور فردی را از نمایندگان مجلس انتخاب کند، از نظر بنده ممنوعیت از سوی رهبرانقلاب اعلام نشده است.

۲۷۲۱۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار