کد خبر: ۱۷۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه شهیدرجایی گفت: واحد شماره یک گازی نیروگاه شهید رجایی پس از انجام تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن، دوباره به مدار تولید برق بازگشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ بهمن غنوی، معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی این شرکت گفت: واحد شماره یک گازی این نیروگاه که به منظور رفع اشکال از یاتاقان شماره ۳توربین آن  از مدار تولید خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات در کم ترین زمان ممکن،  دوباره به مدار تولید برق پیوست.

 غنوی افزود: متخصصان نیروگاه شهید رجایی، یاتاقان شماره ۳توربین این واحد را که در اثر اشکال ایجاد شده، دمای ترموکوبل های  آن از حد نرمال  بهره برداری بالا رفته بود، دمونتاژ کرده و با توجه به آسیب های بیشتر به ویژه بر روی شفت «ژورنال» توربین، پس از تعویض «پد» های یاتاقان  و انجام تنظیم آن، اشکال به وجود آمده را برطرف کردند.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی در ادامه بیان کرد: با توجه به خروج این واحد نیز همزمان، بازدید تجهیزات و قطعات ژنراتور، بیوت والو ها، جرقه زن ها، رفع نشتی های جزئی و... در سه حوزه (مکانیک، الکتریک، ابزار دقیق) در شرایط سخت محیطی و گرمای زیاد صورت گرفت تا این واحد پس از انجام تعمیرات از آمادگی بالایی برای تولید برق برخوردار باشد.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار