کد خبر: ۱۷۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
شیرآلات یکی از لوازم مورد نیاز هر خانه است. ما در تحریریه تجارت آنلاین تصمیم گرفتیم در این مقاله به مهمترین نکاتی که باید پیش از خرید شیرآلات به آنها توجه نمایید، اشاره کنیم تا بتوانید یک خرید مناسب را تجربه نمایید.

راهنمای کامل خرید شیرآلات؛ ذکر 5 نکته مهم برای خرید شیرآلات

شیرآلات یکی از لوازم مورد نیاز هر خانه است که در قسمت های مختلف هر خانه مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام حضور دارد و درصورتی که در خرید آن دقت کافی صورت نگیرد، میتواند ما را دچار مشکل نماید. به همین دلیل انتخاب شیرآلات با کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل ما در تحریریه تجارت آنلاین تصمیم گرفتیم در این مقاله به مهمترین نکاتی که باید پیش از خرید شیرآلات به آنها توجه نمایید، اشاره کنیم تا بتوانید یک خرید مناسب را تجربه نمایید.

نکات مهم پیش از خرید شیرآلات

1.     جنس بدنه شیرآلات از هر نکته ای مهم تر است!

راهنمای کامل خرید شیرآلات؛ ذکر 5 نکته مهم برای خرید شیرآلات

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیبایی شیرآلات برایتان اهمیت بالایی دارد و بر اساس آن شیر مورد نظر خود را انتخاب میکنید؟ اگر معیار خود را زیبایی شیرآلات درنظر گرفته اید، بهتر است در معیارهای تجدیدنظر کنید. جنس بدنه شیرآلات باید اولین نکته و مهمترین نکته شما برای خرید شیرآلات باشد. معمولا بدنه شیرآلات از برنج و سرب است و این دو فلز محبوب ترین فلزات در صنعت شیرآلات محسوب میشوند. البته فلز سرب به دلیل سمی بودن، میتواند در تماس با آب دچار واکنش شود و سلامتی انسان را به خطر بیاندازد. به همین دلیل در حال حاضر کمتر از فلز سرب برای بدنه شیرآلات استفاده میشود و معمولا غالب بدنه شیرآلات از جنس برنج است.

همچنین برندهای مختلف اقدام به تولید شیرآلات با بدنه استیل ضد زنگ نمودند که قیمت آن از شیرآلات برنجی بیشتر است. جنس بدنه شیرآلات با دوام آنها رابطه مستقیم دارد و درصورتی که به این نکته توجه نکنید، لاجرم مجبور به خرید شیرآلات در فواصل زمانی کم هستید.

2.     نوع آبکاری اهمیت بالایی دارد!

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید شیرآلات با کیفیت، توجه به نوع پوشش و آبکاری شیرآلات است. آبکاری با کیفیت به دو دلیل مهم اهمیت دارد؛ اولین نکته این است که اگر آبکاری کیفیت لازم را نداشته باشد، به مرور زمان رنگ و زیبایی خود را از دست میدهد. دومین نکته هم این است که اگر شیرآلات خریداری شده از آبکاری مناسبی برخوردار نباشند، پس از هر بار استفاده لکه آب یا اثر انگشت برجای می ماند و مدام باید در حال تمیز کردن آن باشید.

چند نوع آبکاری مرسوم در این صنعت وجود دارد که رایج ترین آنها، آبکاری کروم است. آبکاری کروم از دوام بسیار بالایی برخوردار است و کمتر لکه ها بر روی آن نمایان میشوند. نوع دیگر آبکاری، آبکاری رنگ پودری الکترواستاتیک است. این نوع آبکاری معروف به این ویژگی است که بر روی آن هیچگونه لکه ای به وجود نمی آید و مسلما از نوع آبکاری کروم گرانتر است. جدیدترین روش آبکاری، روش آبکاری PVD است که از آن با نام آبکاری تیتانیوم نیز یاد میشود. اگر شیرآلات رنگی براق یا مات را دیده باشید، معمولا برای آبکاری آنها از این روش استفاده میشود. هر یک از این نوع آبکاری ها میتواند بر روی قیمت محصول مورد نظر شما تاثیر بگذارد

3.     شیرآلات ایرانی بهتر است یا خارجی؟

راهنمای کامل خرید شیرآلات؛ ذکر 5 نکته مهم برای خرید شیرآلات

حقیقت ماجرا این است که بسیاری از افراد با شنیدن این جمله که این محصول خارجی است، چشم خودشان را بر روی دیگر محصولات می بندند و برای خرید آن محصول، به همین جمله بسنده میکنند. درست است که محصولات ایرانی در بسیاری از زمینه ها، کیفیت مناسبی ندارند و خرید آنها نمیتواند نیازهای ما را برطرف کند، اما در زمینه شیرآلات این موضوع صدق نمیکند.

 امروزه تولید کنندگان داخلی شیرآلات که تعداد آنها هم کم نیست، محصولاتی بر اساس برترین متدهای بین المللی تولید میکنند و به جرئت میتوان گفت که کیفیت آنها از محصولات خارجی بالاتر است که پایینتر نیست. این محصولات با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و ماشین الات پیشرفته تولید میشوند و میتوانند نیاز جامعه را به طور کامل پاسخ دهند. همچنین تولید کنندگان داخلی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش چند ساله در اختیار شما قرار میدهند و در صورت هرگونه اتفاق میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

اگر میخواهید با برندهای مطرح داخلی که در زمینه تولید شیرآلات، محصولات با کیفیتی دارند، آشنا شوید، به مقاله پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی نوین هوم مراجعه نمایید. در این مقاله، بهترین برندهای شیرآلات ایرانی و برترین محصولات آنها معرفی شده اند.

4.     به ارتفاع علم شیر توجه کنید!

ارتفاع علم شیر، نکته ای دیگری است که پیش از خرید به طور ویژه برای خرید شیرآلات ظرفشویی باید آن را مدنظر خود قرار دهید. اگر سینک دو لگنه یا حتی سه لگنه دارید، باید از شیرآلاتی استفاده نمایید که ارتفاع بلندتری داشته باشند. در غیر این صورت، آن شیر نمیتواند آنچنان که میخواهید برای شما کاربردی باشد. همچنین عمق سینک ظرفشویی هم در انتخاب یک شیر با ارتفاع علم مناسب موثر است.

5.     مصرف بهینه آب را فراموش نکنید!

راهنمای کامل خرید شیرآلات؛ ذکر 5 نکته مهم برای خرید شیرآلات

بیشترین مصرف آب در منازل به استفاده ما برای شست و شوی ظروف یا حمام کردن برمیگردد. پس لازم است شیرآلاتی خریداری کنیم که به مصرف بهینه آب کمک نماید. معمولا در شیرآلات از قطعه ای به نام پرلاتور استفاده میشود که سبب کاهش مصرف آب میشود. معمولا سازوکار این قطعه بدین شکل است که آب و هوا را با هم مخلوط میکند و این مخلوط از شیر خارج میشود که در این صورت در مقایسه با شیرآلاتی که این قطعه را ندارند، آب کمتری مصرف میشود.

این 5 مورد، اصلیترین مواردی است که باید پیش از خرید شیرآلات به آنها توجه نمایید تا خیال شما از یک خرید با کیفیت آسوده باشد.

شیرآلات مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنیم؟

اگر نکات ذکر شده در قسمت قبلی اهمیت دارد، خرید شیرآلات از یک مکان معتبر نیز به همان اندازه مهم است. نمایندگی ها و فروشگاه های حضوری و اینترنتی معتبر که محصولات را با ضمانت اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار میدهند، میتوانند گزینه مناسبی برای خرید محسوب شوند. یکی از این فروشگاه های معتبر که در زمینه فروش برترین برندهای ایرانی فعالیت میکند، فروشگاه اینترنتی نوین هوم است. در این فروشگاه با طیف گسترده ای از محصولات مواجه هستید و میتوانید محصول مورد نظر خود را با تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت خریداری نمایید. همچنین اکثر محصولات این فروشگاه با تخفیف های ویژه به فروش میرسد تا این محصولات با قیمت هایی کمتر از دیگر فروشگاه ها به دست مصرف کنندگان برسد. برای خرید شیرآلات و یا مشاهده دیگر محصولات نوین هوم، میتوانید به نشانی اینترنتی https://novinhome.com/ مراجعه نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار