کد خبر: ۱۷۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
الغرافه و الریان مانع بزرگ برای حضور جووینکو در تهران
در حالیکه طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر علاقه استقلال به جذب سباستین جووینکو به گوش می رسید، اما این بازیکن احتمالا در لیگ قطر توپ خواهد زد.
خبرورزشی -

سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی الهلال که دوران خوبی را در یوونتوس سپری کرد، در این تابستان پس از فسخ قراردادش با الهلال، بازیکن آزاد شد و به همین دلیل، تیم های زیادی خواهان به خدمت گیری او شدند. در این میان نیز، شایعاتی مبنی بر مذاکرات باشگاه استقلال با این بازیکن به گوش می رسید و حتی عنوان شد مورچه اتمی به آبی ها پیشنهاد ۲ میلیون یورویی داده که در این میان مدیران استقلال از گابریله پین درخواست کرده اند برای جذب جووینکو، با او وارد مذاکره شود تا این بازیکن به آبی ها تخفیف بدهد.

اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره استقلال نیز چند روز پیش در گفتگویی که مقابل باشگاه استقلال با هواداران داشت، اعلام کرد بنا داریم بجز شیمبا، یک بازیکن خارجی خوب و تاپ، درجه یک و فوق حرفه ای در پست فوروارد را جذب کنیم. این صحبت های ملکیان باعث شد تا اخبار پیرامون پیشنهاد به جووینکو افزایش یابد.

در حالیکه با توجه به قیمت بالای این بازیکن ایتالیایی تصور می شد جریان پیشنهاد آبی پوشان به جووینکو تنها رویایی زیبا برای دلخوش کردن هواداران استقلال است، اما روز گذشته نیز نیکولو شیرا خبرنگار مشهور روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در توئیتی اعلام کرد که استقلال برای جذب سباستین جووینکو برای او یک پیشنهاد رسمی ارسال کرده است.

گزینه رویایی استقلال در ۲ راهی یک پرسپولیسی یا یک استقلالی

با اعلام رسمی رسانه های معتبر خارجی و ایتالیایی، داستان پیشنهاد استقلال به جووینکو وارد فاز جدی شد اما اکنون از قطر خبر می رسد که این بازیکن در دوحه به سر می برد و مشغول مذاکره با تیم های این کشور است. آنگونه که رسانه های قطری خبر داده اند، دو باشگاه الغرافه و الریان در حال مذاکره برای جذب جووینکو هستند.

دقایقی پیش نیز یکی از صفحات خبری قطری یک استوری در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، جووینکو را در دوحه نشان می دهد. با توجه به اینکه آندره آ استراماچونی هموطن جووینکو هدایت الغرافه را برعهده دارد، او از مدیران تیمش درخواست کرده تا این بازیکن را سریعا جذب کنند.

از سوی دیگر نیز الریان یکی از تیم های خواهان مورچه اتمی است و باید دید در نهایت سباستین جووینکو از میان الغرافه با هموطنش استراماچونی و الریانی که شجاع خلیل زاده را در ترکیبش دارد، کدام گزینه را انتخاب می کند. در حال حاضر رویای حضور این بازیکن در استقلال بسیار ضعیف به نظر می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار