کد خبر: ۱۷۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
فرهاد مجیدی در گزارشی که به هواداران استقلال ارائه کرد نام رقیب را هم به وسط ماجرا کشید و از قرارداد نجومی پرسپولیس با یک بازیکن پرده برداشت.
خبرورزشی -

سرمربی استقلال که با مدیران باشگاه به اختلاف خورده و وضعیت مالی تیمش چندان جالب نیست، در آخرین اقدام با ارائه گزارشی به هواداران توپ را به زمین هیات مدیره و وزارت ورزش انداخت و آنها را رو به روی هواداران قرار داد.

مجیدی سعی دارد فشار را از روی خودش بر دارد و البته به خواسته‌هایش در فصل نقل و انتقالات برسد. البته در این میان یک طعنه هم به رقبای اصلی خود زد تا نشان دهد رقبای استقلال در شرایط بهتری قرار دارند و آن‌ها پیروز رقابت در فصل نقل و انتقالات بوده‌اند.

سرمربی استقلال در گزارشش می‌گوید سه بازیکنی که او نیز دنبال جذبشان بوده با ۱۲ یا ۱۳ میلیارد تومان به تیم صنعتی و رقیب رفته‌اند. طبق اعلام مجیدی این قرارداد نجومی با یک هافبک دفاعی، وینگر و یا یک مهاجم هدف بسته شده است.

با توجه بازیکنانی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات جذب کرد به نظر می رسد گزینه مطرح شده توسط مجیدی، هافبک دفاعی جدید سرخپوشان باشد. رضا اسدی برای جانشینی مسعود ریگی مد نظر مجیدی بود اما او راهی پرسپولیس شد.

مجیدی در حالی ادعا می کند که رضا اسدی حداقل ۱۲ میلیارد تومان از پرسپولیس دریافت خواهد کرد که پیش از این سقف قراردادها در پرسپولیس ۶ میلیارد تومان اعلام شده بود.

ادعای بزرگ مجیدی هنوز تکذیب نشده است اما اگر صحت داشته باشد اختلاف رقم قراردادی بازیکن جدید با بازیکنان و ستاره های گذشته تیم می تواند پرسپولیس را به حاشیه ببرد و اختلاف بین بازیکنان و مدیریت باشگاه را شکل دهد.

مجیدی با این گفته ها تلاش می‌کند تمرکز بازیکنان پرسپولیس را بر هم بزند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار