کد خبر: ۱۷۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
بحث درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس و تغییرات در هیات مدیره این تیم، این روزها با توجه به قبول استعفای جعفر سمیعی جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود.
خبرورزشی -

در روزهای منتهی به برگزاری بازی حساس پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان، جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس کنار کشید تا اتفاقی که با تغیر دولت قابل پیش‌بینی بود رنگ واقعیت به خود بگیرد. البته هیات مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس مجید صدری را به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب کرد تا در آستانه بازی حساس ۲۳ شهریور، در کادر مدیریتی تغییرات زیادی رخ ندهد.

با این همه و از قرار معلوم، وزارت ورزش و جوانان قصد تغییرات اساسی در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس را دارد و با این روند به احتمال فراوان دوران سرپرستی صدری در پرسپولیس هم زیاد نخواهد بود.به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان با چیدن هیات مدیره‌ای جدید قصد دارد خون تازه‌ای در رگ‌های قهرمان ۵ سال اخیر فوتبال ایران تزریق کند.

درباره ترکیب هیات مدیره اما گمانه‌زنی‌ها زیاد است. یکی از نام‌های مطرح شده حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود که از او حتی برای شانس مدیرعاملی هم نام برده می‌شد اما او روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد بنا به دلایلی فعلا تمایلی به حضور در این سمت و البته کارهای مدیریتی ندارد. شاید مسائل شخصی این روزهای استیلی در این تصمیم بی‌تاثیر نبوده باشد.

از طرف دیگر نام حسین خبیری معاون اجرایی اسبق باشگاه پرسپولیس هم به گوش می‌رسد. او که در دوران کاری حمیدرضا گرشاسبی و محمدحسن انصاری‌فرد در سمت معاون اجرایی اقدامات زیادی انجام داده بود از افراد پرشانس برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس است. خبیری که سال‌ها در پرسپولیس در سمت‌های گوناگون حضور داشته مورد اعتماد هواداران و بازیکنان پرسپولیس قرار دارد و حضورش می‌تواند در این برهه کمک حال پرسپولیسی باشد که برای رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی کار سختی را پیش‌روی خود می‌بیند.

حبیب کاشانی مدیرعامل ۲ دوره پرسپولیس و علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق سرخ‌ها هم از جمله افرادی هستند که نام‌شان برای حضور در هیات مدیره و احتمالا مدیرعاملی مطرح شده است. کاشانی که قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ ۸۶_۸۷ تجربه کرده یکی از کسانی است که مورد اعتماد هواداران پرسپولیس قرار دارد. علی اکبر طاهری هم با پرسپولیس قهرمانی لیگ را در کارنامه دارد و با وجود فراز و فرودهایی که در زمان مدیرعاملی‌اش داشت احتمالا مورد استقبال هواداران روبرو خواهد شد.

از علیپور عضو فعلی هیات مدیره پرسپولیس که اتفاقا ارتباط خوبی با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دارد هم به عنوان یکی از افراد احتمالی در هیات مدیره بعدی این باشگاه نام برده می‌شود. او سال‌هاست در ورزش حضور دارد و کار مدیریتی کرده و احتمالا به عنوان نماینده وزارت ورزش در هیات مدیره پرسپولیس به کار ادامه خواهد داد. البته این طور که به نظر می‌رسد فیاض و مسجدی دو عضو فعلی هیات مدیره پرسپولیس شانس زیادی برای ادامه کار در این باشگاه ندارند و با این روند خیلی زود از بدنه مدیریت سرخ‌ها جدا خواهند شد.

با این همه باید منتظر ماند و تا بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان منتظر ماند تا مشخص شود گمانه‌زنی‌ها چقدر رنگ واقعیت به خود خواهد گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار