کد خبر: ۱۷۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
شرکت اپل به تازگی سری ۱۳ محصولات خود را معرفی کرد. محصولات iPhone ۱۳ به قیمت ۷۹۹ دلار، iPhone ۱۳ mini به قیمت ابتدایی ۶۹۹ دلار، iPhone ۱۳ Pro به قیمت ۱۰۰۰ دلار و iPhone ۱۳ Pro Max به قیمت ۱۰۹۹ دلار از سری گوشی های جدید اپل بودند که معرفی شده اند.

قیمت آیفون ۱۳ در ایران مشخص شد

شرکت اپل به تازگی سری ۱۳ محصولات خود را معرفی کرد. محصولات iPhone ۱۳ به قیمت ۷۹۹ دلار،   iPhone ۱۳ mini به قیمت ابتدایی ۶۹۹ دلار،   iPhone ۱۳ Pro به قیمت ۱۰۰۰ دلار و iPhone ۱۳ Pro Max به قیمت  ۱۰۹۹ دلار  از سری گوشی های جدید اپل بودند که معرفی شده اند.

از سری اپل واچ ها هم یک محصول معرفی شد که  Apple watch series ۷ نام داشت و قیمت آن ۴۰۰ دلار اعلام شد.

از سری آیپدها نیز دو محصول معرفی شده که ipad با قیمت ۳۲۹ دلار و ipad mini با قیمت ۵۰۰ دلار هستند.

این محصولات با این قیمت ها در آمریکا اعلام شده است و اگر به داخل ایران بیایند، شامل هزینه های اضافی دیگری هم خواهند شد.

قیمت دلار در کشور در حال حاضر در کانال ۲۷۰۰۰ تومان به سر می برد و اگر بخواهیم قیمت این محصولات را داخل ایران محاسبه کنیم، جدول زیر بدست می آید:

نام کالا  قیمت (دلار) قیمت (تومان)  
Apple watch series ۷ ۴۰۰ ۱۱,۰۴۰,۰۰۰
ipad ۳۲۹ ۹,۰۸۰,۴۰۰
ipad mini ۵۰۰ ۱۳,۸۰۰,۰۰۰
iPhone ۱۳ mini ۶۹۹ ۱۹,۲۹۲,۴۰۰
iPhone ۱۳ ۷۹۹ ۲۲,۰۵۲,۴۰۰
iPhone ۱۳ Pro ۱۰۰۰ ۲۷,۶۰۰,۰۰۰
iPhone ۱۳ Pro Max ۱۰۹۹ ۳۰,۳۳۲,۴۰۰

البته این قیمت ها شامل هزینه رجیستری هم می شود و هزینه دیگری را به قیمت گوشی در داخل ایران اضافه می کند. بر اساس اعلامی که انجام شده است، هزینه رجیستری برابر ۲۶ درصد از قیمت دلاری آن کالای دیجیتال خواهد بود که با این تفاسیر هزینه رجیستری iPhone ۱۳ مبلغی در حدود ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود و همینطور برای خرید گوشی iPhone ۱۳ Pro Max مبلغی در حدود ۷,۸۸۶,۶۸۴ تومان باید توسط شرکت واردکننده پرداخت شود و به هزینه گوشی برای مصرف کننده اضافه می شود.

توجه کنید که هر یک از این قیمت ها با توجه به دلار ۲۷۶۰۰ تومان محاسبه شده است و این مقادیر ممکن است به دلیل تغییر نرخ روزانه دلار، تغییر کند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار