کد خبر: ۱۷۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در اثر تخطی از سرعت مطمئنه در محور اردبیل به نمین واژگون شده و ۶ نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند.

سیدمحمد صفوی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در بزرگراه اردبیل به آستارا ۶ نفر مصدوم و توسط عوامل اورژانس مداوا شدند.

وی افزود: علت واژگونی خودروی ۲۰۶ تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی ۱۳ درصد در محورهای مواصلاتی استان افزایش یافته است، تصریح کرد: در مدت مذکور خوشبختانه تصادفات منجر به فوت نسبت مدت زمان مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: انحراف و تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه اصلی‌ترین دلیل تصادفات رانندگی به وقوع پیوسته در محورهای مواصلاتی استان به شمار می‌رود.

صفوی تاکید کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس در محور های مواصلاتی استان است و با رانندگاه خاطی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: هموطنانی که قصد تردد در محور های مواصلاتی را دارند، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از تغییر ناگهانی مسیر پرهیز کرده و توجه کافی را حین رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار