کد خبر: ۱۷۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
گروه استان‌ها - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: عملیات روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه در موعد مقرر بدون توجه به مسائل مالی تکمیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، پرویز فتاح صبح امروز در بازدید از پروژه‌های مهم استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای اتمام پروژه‌های مهم استان اردبیل اعم از راه‌آهن اردبیل - میانه یکی از اقدامات مهم و ضروری است که به همین منظور بنیاد مستضعفان درصدد است اجرای عملیات روسازی این پروژه را در موعد مقرر بدون توجه به مسائل مالی تکمیل کند.

فتاح اظهار کرد: کل مسیر روسازی راه‌آهن اردبیل به میزان 177 کیلومتر بوده که با شاخه‌های فرعی و ایستگاه‌ها به 207 کیلومتر می‌رسد و در حال حاضر 78 کیلومتر از روسازی این پروژه نیز انجام یافته که تونل، پل و مسیر سخت‌رو  را شامل می‌شود که در حال انجام است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه با تجهیزات کاملاً ایرانی شروع شده و در حال حاضر عملیات روسازی اعم از ریل‌گذاری و نصب سوزن‌ها توسط شرکت جنرال مکانیک این بنیاد در حال انجام است و هیچ‌گونه مشکل مالی و تجهیزاتی در این پروژه وجود ندارد.

وی افزود: این پروژه جزو معدود پروژه‌هایی است که تمام تجهیزات آن از شرکت‌های داخلی تهیه و در حال نصب است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هر چه سریع‌تر شاهد اتمام پروژه در اسرع وقت باشبم و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم که این موضوع برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: باند اصلی فرودگاه اردبیل به دست پیمانکاران بنیاد مستضعفان در حال اجراست و توسعه و ترمیم این فرودگاه نیز در مراحل نهایی قرار دارد که هم‌اکنون در مراحل کابل‌کشی برای روشنایی بوده و تا مهر ماه تکمیل خواهد شد که برای اجرای آن از بهترین آسفالت و پلیمر استفاده شده که برای تطبیق با آب و هوای اردبیل مورد آزمایش قرار گرفته بود.

انتهای پیام/144/ ع
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار