کد خبر: ۱۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس به تکامل لازم برای قهرمانی در آسیا رسیده است و برای رسیدن به این هدف باید الهلال را شکست دهد.

مجید جلالی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در این مرحله اظهار داشت: پرسپولیس به تکامل لازم برای قهرمانی در آسیا رسیده است و اگر می‌خواهد به این هدف دست پیدا کند، باید الهلال را شکست دهد. با نمایشی که از الهلال برابر استقلال دیدم و بازی پرسپولیس برابر حریف تاجیکستانی، می‌توانم بگویم که پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد. شاید به خاطر این که بازی در عربستان برگزار می‌شود کار پرسپولیس سخت‌تر باشد، اما اکنون محتوای بازی پرسپولیس خیلی غنی است. پرسپولیس در حال حاضر تیم‌تر از الهلال است. الهلال به فرد تکیه دارد، اما پرسپولیس یک تیم است که ستاره‌های خوبی هم دارد.

جلالی درباره اقدام برخی از بازیکنان پس از پیوستن به تیم‌های خارجی مبنی بر این که جدایی خود را گردن مدیران باشگاه‌ها می‌اندازند و آن‌ها را مقابل هواداران قرار می‌دهند، گفت: وقتی مدیریت باشگاه از هواداران فاصله داشته باشد، خلاء ایجاد می‌شود که خیلی‌ها از آن سوء استفاده می‌کنند. ما که مربیگری می‌کنیم می‌دانیم که بازیکن منتظر فرصت است تا بر همه مسلط شود و اگر فضا را پیدا کند، این کار را انجام می‌دهد. مجموعه باشگاه، مربیان و هواداران اگر با هم متحد باشند، هیچگاه با چنین مشکلی مواجه نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید 


او درباره چرخه تکراری انتخاب سرمربیان تیم‌های لیگ برتری گفت: نسبت به ۱۰ سال پیش تقریبا تمام سرمربیان تغییر کردند و سرمربیان جوان هدایت تیم‌ها را در دست گرفتند، اما پشت همین جوانگرایی هم دیدگاه خاصی نیست. در واقع این کاری است که تیم‌ها از روی دست هم کپی می‌کنند و همه دیده اند که فقط برخی از این سرمربیان موفق بودند. نسبت به موضوع مربیگری ما هیچ دیدگاه مشخصی نداریم و اکنون می‌بینیم که لیگ نسبت به سال‌های قبل از نظر کیفی افت محسوسی داشته است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار