کد خبر: ۱۸۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
شباب الاهلی به لطف دو گل ستاره ایرانی خود، پیروزی ارزشمندی مقابل تیم مدعی شارجه به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شباب الاهلی شنبه شب در آخرین دیدار از هفته چهارم مسابقات حرفه‌ای امارات (ادنوک)، در ورزشگاه آل راشد به مصاف تیم شارجه رفت و با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد.

در این مسابقه، احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی به میدان رفت و در آغاز نیمه دوم، جای خود را به مهدی قایدی داد. ستاره 22 ساله ایرانی سه دقیقه پس از ورود خود به میدان یعنی در دقیقه 48 توانست گل تساوی شباب الاهلی را به ثمر برساند. این پایان درخشش قایدی نبود و این بازیکن در دقیقه 3+90، گل چهارم و برتری شاگردان مهدی علی را وارد دروازه شارجه کرد تا آنها از شکست به پیروزی برسند. قایدی در ادامه به دلیل درآوردن پیراهن خود پس از گلزنی، با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

برنارد در دقیقه نخست، کایو در دقیقه 58 و بن مالانگو در دقیقه 66 برای شارجه گلزنی کردند و ایگور ژسوس در دقیقه 63 (از روی نقطه پنالتی) و سلطان الشرجی در دقیقه 81 (گل به خودی)، سایر گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. عبدالله غانم جمعه از تیم شارجه هم در دقیقه 6+90 از زمین مسابقه اخراج شد.

شباب الاهلی به لطف این پیروزی، 10 امتیازی شد و با سبقت از حریف رو در روی خود، به رتبه سوم جدول صعود کرد. شارجه هم به رده چهارم جدول رسید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار