کد خبر: ۱۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

سلامت نیوز: عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اختصاص ۸۰ هزار دوز واکسن برکت به این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، محمدجعفر صادقی اظهار کرد: تعداد ۸۰ هزار دوز واکسن برکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شده و این واکسن‌ها جهت تزریق به گروه‌های هدف بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون کرونا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: واکسن‌های جدید فقط به افرادی که در انتظار دریافت دوز دوم هستند تزریق می‌شود و شامل کسانی که می‌خواهند دوز اول خود را دریافت کنند، نمی‌شود.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعدادی از واکسن‌های دریافتی جدید در اختیار بسیج جامعه پزشکی جهت تزریق به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی دیگر از محموله جدید دریافتی هم در اختیار مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودرویی قرار می‌گیرد تا به گروه هدفی که در انتظار دریافت نوبت دوم واکسن کرونا هستند تزریق شود.

صادقی با ذکر این نکته که مردم اگر واکسن هم زدند باید همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته باشد، تأکید کرد: به کسانی که هنوز واکسن نزده‌اند و جزو گروه هدف هستند توصیه می‌کنیم که طبق گفته سازمان بهداشت جهانی که اعلام کرده (بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است) عمل کنند و منتظر نوع خاصی از واکسن‌های کرونا نباشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار