کد خبر: ۱۸۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
سرپرست سابق تیم ملی والیبال با اشاره به این‌که باب اتفاقات خوب در والیبال ایران باز شده است، گفت: در ژاپن شاهد ظرفیت بالای بازیکنان و کادرفنی تیم ایران بودیم.

به گزارش برنا،  امیر خوش‌خبر پس از قهرمانی ایران در آسیا گفت: قهرمانی تیم ملی ایران با چهره‌ای جوان برایم بسیار لذت بخش بود. من در پیامی که به عطایی، کارخانه و بازیکنان دادم از زحمات و حس و حال خوبی که والیبال به جامعه تزریق کرد، قدردانی کردم. باب جدیدی برای اتفاقات خوب در والیبال ایران باز شده است که همین بازیکنان و کادر فنی می‌توانند در رقم زدن آن سهیم باشند.

خوش خبر ادامه داد: بزرگ‌ترین و بهترین تبریک من به کادر فنی ایرانی این تیم به ویژه بهروز عطایی است که رهبری بی‌نقصی در این مسابقات داشت و شرایط بسیار خوبی را برای تیم فراهم کرد.

وی با یادآوری این‌ نکته که والیبال ایران مدت‌هاست از والیبال آسیا فاصله گرفته است، بیان کرد: باید به اهداف بزرگ‌تر فکر کنیم. تیم ملی سال آینده کار بسیار سختی در مسابقات جهانی دارد. باید اهداف خود را تعریف کنیم و بر روی آن متمرکز شویم. فینال مسابقات قهرمانی اروپا نشان داد که والیبال در دنیا تا چه اندازه پیشرفت داشته و مصاف با تمام تیم‌ها چقدر دشوار و ویژه است. فکر می‌کنم قهرمانی در آسیا مقدمه‌ای برای شروع این کار سخت بود.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران با نگاهی به مسابقات جهانی، تصریح کرد: ایران در قهرمانی آسیا با تیم‌هایی روبرو شد که مصاف با تعدادی از آن‌ها به مثابه بازی تدارکاتی است و هماهنگی و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد. همین اتفاق در جریان بازی‌های سختی چون چین و ژاپن به کمک ما آمد اما در مسابقات جهانی چنین روندی وجود ندارد. تیم باید از همان ابتدا از لحاظ روحی، روانی و جسمانی در بالاترین حد آمادگی باشد و فرصتی برای بازیابی در طول مسابقات ندارد.

خوش‌خبر به برنامه‌ریزی دقیق و جوانگرایی به موقع در والیبال ایران اشاره و اظهار کرد: شاهد ظرفیت بالای بازیکنان و کادرفنی در ژاپن بودیم. باید برای این تیم برنامه‌ریزی دقیقی شود. به هیچ عنوان نباید در باد این پیروزی خوابید. لازم است برنامه‌ریزی را از همین امروز شروع کنیم تا تیمی با فاکتورهای جهانی مهیا شود.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار شد.

تیم ملی والیبال ایران به قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم‌های ژاپن، چین و چین‌تایپه نیز در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

برچسب ها: امیر خوش خبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار