کد خبر: ۱۸۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
تحلیلگر لبنانی:
یکی از تحلیلگران جهان عرب با اشاره به تحرکات و توطئه های بی پایان آمریکا علیه حشد شعبی اعلام کرد که این تحرکات نمی تواند خللی به حشد شعبی وارد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، یکی از تحلیلگران جهان عرب با اشاره به تحرکات و توطئه های بی پایان آمریکا علیه حشد شعبی اعلام کرد که این تحرکات نمی تواند خللی به حشد شعبی وارد کند.

هادی قبیسی تحلیلگر لبنانی افزود: سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی هرگز در مسیر و روند حشد شعبی و مبارزه آن با تروریسم خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: آمریکا فشارهای زیادی به عراق به منظور دور کردن حشد شعبی از نوار مرزی این کشور با سوریه به عمل می آورد.

این تحلیلگر جهان عرب اعلام کرد: حملات متوالی آمریکا به نیروهای حشد شعبی عراق با هدف اثبات وجود است. حشد شعبی مجدداً ثابت کرده است که توان حمایت از امنیت و حاکمیت عراق را دارد.

این در حالی است که این تحلیلگر لبنانی روز یکشنبه از تحرکات مشکوک آمریکا در نزدیکی مرز عراق با سوریه خبر داده و اعلام کرده بود: این تحرکات تعجب آور است. برخی اطلاعات حاکی از تحرکات مشکوک ارتش آمریکا در نزدیکی نوار مرزی عراق و سوریه است. ادامه تحرکات آمریکا علامت سئوال زیادی را به وجود می آورد. این تحرکات ارتش آمریکا در راستای خدمت به تروریستها است. وی درباره ادامه این تحرکات و خطرات آن بر امنیت عراق هشدار داده بود.

این در حالی است که صباح العکیلی تحلیلگر عراقی هم گفته بود: حمله اخیر به نیروهای حشد شعبی در مرز عراق با سورریه در راستای طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای گشودن روزنه هایی به منظور ورود داعشی ها به اراضی عراق است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار