کد خبر: ۱۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
گروه استان‌ها- استاندار البرز با بیان اینکه بسیاری از کشورها در جنگ تحمیلی بر علیه ایران به عراق کمک کردند، گفت : انسجام و همدلی رمز پیروزی در دفاع مقدس بود.
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در آیین تجلیل از 15 هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج به صورت متمرکز استانی برگزار شد، اظهار داشت:نوجوانی به نام شهید «محمدحسین فهمیده» از دل انقلاب بیرون آمد و مدلی را در دفاع مقدس ماندگار کرد که اکنون در دیگر کشورها تعمیم یافته است.

وی افزود: همچنین جوانی از روستاهای کرمان به نام "قاسم سلیمانی" در دوران دفاع مقدس داشتیم که در این دوران شجاعانه در عملیات‌های مختلف ایثارگری می کرد و پس از آن در هر نقطه ای از کشور نیاز به کمک بود بی هیچ ادعایی جانفشانی می کرد که سبب شده نامش تا ابد ماندگار بماند.

وی گفت: دشمن پس از گذر از یک گریزگاه تاریخی که به زعم خودش اسباب تحقیرش در قرارداد 1975 الجزایر بود، با شعارهای ساختارشکنانه نظام سلطه تلاش کرد که آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کند.

شهبازی با بیان اینکه انسجام و همدلی رمز پیروزی در دفاع مقدس بود، افزود: در همین راستا کشورهای منطقه و همسایه و همچنین بسیاری دیگر از کشورها با هم متحد شدند که این ماموریت را به انجام برسانند ولی خداوند کمک کرد که با رهبری امام خمینی (ره) و وحدت کلمه یک انسجام ملی شکل بگیرد و صدامی که می خواست جنگ را 6 روزه تمام کند و تهران را تصرف کند، در ورودی‌های کشور زمین گیر کرده و شکست خود را قبول کند.

12 هزار رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شدند +تصاویر
تجلیل از ایثارگران و رزمندگان خراسان رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس به روایت تصویر
4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در هفته دفاع مقدس در شیراز توزیع می‌شود

وی با بیان اینکه جوانانی همچون "حسن باقری" که خبرنگاری بود که بعدها از فرماندهان دفاع مقدس شد، تصریح کرد: جنگ تحمیلی باعث شد تا در خانواده انقلاب انسجامی در کشور به وجود بیاید که نتیجه آن این شد که حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در نیامد.

انتهای پیام/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار