کد خبر: ۱۸۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲
جام اتحادیه انگلیس
دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس با پیروزی تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و برنتفورد و صعود آنها به دور بعد آغاز شد.
خبرورزشی -

در آغاز دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، سه‌شنبه شب ۱۰ بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و برنتفورد پیروز شده و به مرحله بعدی راه پیدا کردند.


منچسترسیتی - وایکوم واندررز

منچسترسیتی در خانه با نتیجه ۶ بر یک تیم دسته سومی وایکوم واندررز را شکست داد که در این بازی کوین دی‌بروینه در دقیقه ۲۹، ریاض محرز در دقایق ۴۳ و ۸۳، فیل فودن در دقیقه ۱+۴۵، فران تورس در دقیقه ۷۱ و کول پامر در دقیقه ۸۸ برای منچسترسیتی گلزنی کردند. این در حالی بود که وایکوم واندررز در دقیقه ۲۲ به وسیله براندون هانلان گل اول بازی را به ثمر رسانده بود.


در دیگر بازی مهم، لیورپول در مصاف با میزبان لیگ برتری خود تیم نوریچ سیتی با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست پیدا کرد. تاکومی مینامینو دو بار در دقایق ۴ و ۸۰ و دیووک اوریگی در دقیقه ۵۰ گل‌های این بازی را برای لیورپول به ثمر رساندند.


و اما تیم برنتفورد در پرگل‌ترین بازی که هافبک ایرانی‌اش سامان قدوس را در ترکیب اصلی قرار داده بود، در خانه به مصاف اولدهام اتلتیک دسته چهارمی رفت و این تیم را با نتیجه قاطع ۷ بر صفر شکست داد. مارکوس فورس چهار بار در دقایق ۳ (پنالتی)، ۱۶، ۴۴ و ۶۰، یوانه ویسا دو بار در دقایق ۳۸ و ۸۷ و رافائل دیارا در دقیقه ۴۳ (گل به خودی) گل‌های برنتفورد را به ثمر رساندند. در این بازی سامان قدوس پاس گل چهارم تیمش (گل سوم فورس) را داد.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

واتفورد یک - استوک سیتی ۳

فولام صفر - لیدز یونایتد صفر

ویگان اتلتیک صفر - ساندرلند ۲

برنلی ۴ - راچدیل یک

پرستون ۳ - چلتنهام یک

شفیلد یونایتد ۲ - ساوتهمپتون ۲

*ساوتهمپتون در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد.

کوینزپارک رنجرز ۲ - اورتون ۲

* کوئینز پارک رنجرز در ضربات پنالتی با نتیجه ۸ بر ۷ پیروز شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار