کد خبر: ۱۸۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲
در دیدار اعضای هیات اسکواش لرستان با حشمت امان الهی مدیر ورزش وجوانان استان لرستان بر توسعه عمومی وقهرمانی اسکواش در لرستان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ اعضای هیات اسکواش لرسنان طی دیداری در محل دفتر مدیر کل ورزش وجوانان استان اعضای هیات اسکواش به بیان  عمده مشکلات  هیات اسکواش در مباحث سخت افزاری ونرم افزاری پرداختند.

 منصور داودی نژاد رئیس هیات ،مهرداد صالحی دبیر هیات وفرشید گله داری روابط عمومی هیات اسکواش ضمن ارائه گزارش کار خود درسفر به بروجرد وهمچنین تماس با دکترمسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش به پیگری مسائل ومشکلات پرداختند.

رئیس هیات اسکواش لرستان ابتدا  با اظهار تاسف از اپیدمی ویروس منحوس کرونا وتعطیلی سالن های اسکواش استان،از کمبودتجهیزات این ورزش ومشکلات سخت افزاری در شهرستان های استان به خصوص بروجردانتقادرد.

منصور داودی نژاد تصریح کرد:امیدواریم اداره کل ورزش وجوانان استان وفدراسیون نگاه ویژه وحمایتی خود را از این ورزش با نشاط وجذاب در استان بیشتر کرده تا برای رسیدن به چشم انداز برنامه توسعه چهارساله در مسیر پیشرفت قرار گیریم.

 در ادامه دکتر مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش هم در تماس تلفنی با مدیر کل ورزش وجوانان با قدردانی از حمایت های اداره کل ورزش وجـوانان لرستان ازاسکواش لرستان از این اداره کل درخواست کرد نسبت به رفع مشکل فنی وحاد سالن اسکواش خرم آباد در کوتاه ترین زمان ممکن مساعدت لازم را مبذول کنند.

رئیس هیات اسکواش لرستان مهمترین مشکل فعلی این هیات را مشکلات فنی خانه اسکواش خرم آباد و نبود فضا و امکانات مناسب در شهرستانهای مختلف استان برای توسعه ایم ورزش مفرح و جذاب عنوان کرد .

منصور داودی نژاد تصریح کرد :از مدیر کل ساعی و مجوعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان می خواهیم با رفع این مشکلات و توجه به زیر ساخت های اولیه به این رشته قطعا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در سطح اول کشور خواهیم بود .

حشمت اله امان الهی  با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه اسکواش استان برای موفقیت این ورزش با بیان اینکه اولین دغدغه ما استانداردکردن کف خانه اسکواش است  قول مساعد داد تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعتباراتی که در سال 1400 تزریق شده است این مشکل را برطرف کند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان همچنین تاکید کرد: با استانداردکردن خانه اسکواش وتوسعه  زیرساخت های این ورزش  می توانیم  در ایام پیش رومیزبان مسابقات مختلف ورزش  اسکواش در استان نیز باشیم.

در این دیدار امان الهی ضمن تشکراز زحمات هیات اسکواش در گفتگو با دکتر سلیمانی قول داد بزودی مشکل کفپوش معیوب خانه اسکواش را یرطرف نماید وی همچنین درزمینه پیگری پروژه خانه اسکواش بروجرد وهمچنین کمک و اعطای بودجه به هیات اسکواش در راستای خریدتجهیزات سخت افزاری، راکت وتوپ قول مساعد داد.

 امان الهی در پایان تصریح کرد: تمام سعی خود را جهت ترمیم دیواره خانه اسکواش خرم آبادخواهد کرد تا به نوعی این مشکلات اساسی از سر راه ورزشکاران برداشته شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار