کد خبر: ۱۸۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

سلامت نیوز:معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از آغاز طرح ۱۰ روزه ضربتی برای تسریع واکسیناسیون در تهران از امروز و با کمک بیمارستان ها، خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با شماره تماس ۶۰۷۰ تماس گرفته و از مراکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته و ... اطلاع پیدا کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر نادر توکلی درباره وضعیت کرونا در استان تهران، گفت: در حال حاضر وضعیت تهران خوب است و روند بیماری در تهران رو به کاهش است. میزان مراجعات سرپایی هم نسبت به زمان پیک ۵۵ درصد کاهش یافته است.


رفع مشکل تخت بیمارستانی و آغاز تدریجی اعمال الکتیو

مرگهای کرونایی تهران ۲ رقمی شد
وی افزود: در عین حال وضعیت بیماری در تهران رو به کاهش است و میزان فوتی‌ها و تعداد بیماران بدحال هم کاهش یافته است. طبق آخرین آمارها تقریبا بستری روزانه‌مان ۱۴۰۰ مورد است، تعداد کل بیماران هم حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر است و میزان مرگ هم به زیر ۱۰۰ آمده است و مرگ‌های کرونایی تهران چند روز است که دو رقمی شده است. در عین حال مشکل تخت بیمارستانی هم نداریم و اعمال الکتیو بیمارستان‌ها هم به تدریج آغاز شده و خدمات جاری‌شان را به تدریج ارائه می‌دهند.


جزییات طرح ضربتی واکسیناسیون علیه کرونا در تهران

ورود بیمارستان‌ها به واکسیناسیون عمومی علیه کرونا

توکلی با بیان اینکه به طور کلی روند بیماری در تهران کاهشی شده است، درباره وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا در تهران، گفت: یک طرح جهادی از امروز درباره واکسیناسیون در تهران آغاز می‌شود که بر اساس آن طی ۱۰ روز تقریبا به صورت مشخص و ضربتی واکسیناسیون تسریع پیدا می‌کند. بر همین اساس هم بیمارستان‌های مشخصی را هم در نظر گرفتیم تا واکسیناسیون در آن بیمارستان‌ها هم انجام شود که این طرح از امروز آغاز می‌شود.


وی گفت: متولی و هماهنگ‌کننده این طرح استانداری تهران به عنوان ستاد کرونای استان بوده است و تمام ظرفیت‌ نهادهای مختلف از جمله مراکز بهداشت، مراکز تجمیعی واکسیناسیون، بیمارستان‌ها و ... به کارگیری می‌شوند تا این طرح ضربتی را هم در شهرستان‌های اطراف تهران و هم در کلان‌شهر تهران داشته باشیم. در این طرح ضربتی، مراکز به صورت دو شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کنند.


برای اطلاع از مراکز واکسیناسیون با ۶۰۷۰ تماس بگیرید

توکلی درباره تعداد مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون در تهران نیز گفت: در عین حال مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون هم از سوی سامانه بهداشت اعلام شده است. در عین حال مردم می‌توانند با شماره ۶۰۷۰ تماس گرفته و از مراکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته و ... اطلاع پیدا کنند.
توکلی تاکید کرد: سن واکسیناسیون هم کاهش یافت. افرادی که در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت‌نام می‌کنند، برایشان واکسن تزریق می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار