کد خبر: ۱۸۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره مسائل مختلف این تیم تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره این که بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هواداران است، اظهار کرد:  با توجه به شکایت تعدادی از بازیکنانمان که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات بسته شده است. به دلیل این که هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، کار را پیگیری کردیم. مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توانشان به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد. متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن افتاد.

با شعار، دردی دوا نمی شود 

او افزود: هیچ نهادی  به عنوان حامی مالی  برای تراکتور ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه نمی‌کند. اگر هر شخصی حامی مالی  پیدا کند که ۳۰۰ میلیارد نه، فقط ۱۰۰ میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین ۲ نیمه دیدار با پرسپولیس دست او را می‌بوسم. هر کس با هر جایگاهی چنین وعده‌ای می‌دهد، به دنبال عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست. امروز از دل سرزمین آذربایجان، یک ترک غیور پیدا شده است، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می‌کند. وظیفه ما هم این است که دل او را نشکنیم. بگردیم و ببینیم چند نفر از این افراد می‌توانیم پیدا کنیم. افراد غیوری در کشور ما حضور دارند که می‌توانند برای تراکتور هزینه کنند. آن‌ها هم می‌توانند در کنار مالک و هیئت مدیره تراکتور قرار بگیرند و از سربلندی تیمی که متعلق به مردم است حمایت کنند. با شعار، دردی دوا نمی‌شود و یک ریال از کنار آن خارج نمی‌شود.

بازیکنان تاثیرگذار را به خدمت می گیریم 

کریمی  ادامه داد: با تلاشی که مالک و هیئت مدیره باشگاه انجام دادند، این مشکل تا قسمتی مرتفع شد و قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور در طول هفته جاری باز شود. ما به صورت قاطع و کامل نتوانستیم در نقل و انتقالات شرکت کنیم، اما با نفراتی که در بازار نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد حضور داشتند، صحبت کردیم. آن‌ها نیز به دلیل احترامی که به تراکتور و هواداران داشتند، پیشنهاد ما را قبول کرده و به تمرینات ما آمدند. سعی کردیم از بین نفراتی که می‌توانستیم جذب کنیم، بهترین‌ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات، تمرینات را آغاز کرده‌ایم. امیدواریم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکنان را هم ثبت کنیم و بازیکنان تاثیرگذار جدید را به خدمت بگیریم.

صنایع مس سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی برای تراکتور نمی کند 

کریمی درباره نقش اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و سایر نهاد‌های استان در ارتباط  با مشکلات تراکتور گفت: هیچ اداره، سازمان و نهادی نه می‌تواند برای تراکتور هزینه آن چنانی کند و نه توانش را دارد. شرایط هم این اجازه را نمی‌دهد. اگر سازمانی بیرون از استان به دنبال خرید امتیاز باشگاه است، به دلیل عشق و علاقه به تراکتور نیست. اگر حتی صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به دلیل نوع سرمایه گذاری این مجموعه به دنبال چنین مسائلی هستند. اگر هواداران ما فکر می‌کنند صنایع مس می‌خواهد سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در تراکتور انجام بدهد و تیم را هم در تبریز نگه دارد، خیلی سخت در اشتباه است. هواداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی کنند که این امکان وجود ندارد و مردم ما هم این اجازه را نمی‌دهند و یا پای تیم بمانند و حمایت کنند.

باید ادعای عاشقی خود را ثابت کنیم

او در پایان گفت: در ابتدا آرزو می‌کنم که ویروس منحوس کرونا از دنیا برود، چون خسته شدیم از بس همانند «زورو» یک ماسک به صورتمان زده ایم. وجود طرفداران ما در استادیوم به اندازه کادر فنی مهم است. ما خیلی مظلوم واقع شدیم که همواره با پشت گرمی هزاران هوادار وارد ورزشگاه‌ها می‌شدیم، اما اکنون غریبانه به میدان می‌رویم. من پس از ۲۰ سال به تراکتور برگشتم و از شانس من، باز هم با مشکلاتی مواجه هستیم. در آن سال هم که من در تراکتور بودم، چنین مشکلاتی وجود داشت، اما کسی که ادعا می‌کند تراکتور را دوست دارد، باید در این روز‌ها ادعایش را ثابت کند. با تمام وجود هستیم و از هواداران هم چنین انتظاری داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار