کد خبر: ۱۸۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۴
ایسنا/قم داستان کوتاه منتخب دومین فراخوان ادبی «روضه داستانی» که توسط باشگاه داستان حوزه هنری استان قم منتشر شده، به صورت فایل پادکست و با صدای نویسنده اثر منتشر می‌شود.

در آستانه اربعین حسینی، ۱۵ داستان کوتاه منتخب دومین فراخوان ادبی «روضه داستانی» که توسط باشگاه داستان حوزه هنری استان قم منتشر شده، به صورت فایل پادکست و با صدای نویسنده اثر منتشر می‌شود. 

این پادکست‌ها داستانک و داستان‌های کوتاه کمتر از  ۱۰۰۰ کلمه را با موضوعاتی از قبیل؛ پیاده‌روی اربعین و نذری و روضه‌های محرمی را  در بر می‌گیرد. این مجموعه شامل آثار نویسندگانی از استان‌های؛ قم، کرمان، اردبیل و گیلان است.

فاطمه گل کار، فاطمه سادات مدنی، فاطمه صبوری، طاهره مشایخ، سید محمد میرصانعی، ‌سمیه سلیمانی شیجانی، توران قربانی صادق، مجتبی صفدری، رویا حسینی، معصومه جمشیدی شفق، فاطمه طوسی، سید بهاره حسینی و فاطمه اکبری اصل نویسندگانی هستند که در این نذر ادبی شریک شدند و آثارشان در این مجموعه‌ی منتخب حضور دارند.

علاقمندان می‌توانند طی ماه صفر و در صفحه اینستاگرام داستان حوزه هنری استان قم به نشانی:‌ https://www.instagram.com/dastanqom/  هر شب شنونده‌ی یک داستان کوتاه اربعینی و محرمی باشند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار