کد خبر: ۱۸۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹
محمد مؤمنی عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال چندی پیش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود این تیم هم یک کریم باقری می‌خواهد!
خبرورزشی -

 حدود یک سال پیش و پس از آن که استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی، فینال جام حذفی را به تراکتور تبریز واگذار کرد، محمد مؤمنی گفت: این را باید در نظر بگیریم که در این بازی، نه فقط تیم استقلال بلکه باشگاه استقلال بازنده بود که این باخت هم خودش رقم زد. باشگاه استقلال به خودش باخت و مدیریت باشگاه و کادرفنی نتوانستند حواشی خود ساخته را کنترل کنند و این حواشی پس از دربی به تیم ضربه زد. یک مدیر حرفه‌ای هیچگاه اینطور برخورد نمی‌کند و یک سرمربی هم هیچگاه نباید اینگونه قضایا را حلاجی کند تا تیمش به حاشیه برود. در زمینه این حواشی، در گذشته هم تجربیات تلخی داشتیم. با تصمیم نادرست جام قهرمانی آسیا را از دست دادیم، در لیگ ناکام بودیم، خیلی از دربی‌ها را از دست دادیم و این بار هم قضایای هفته گذشته و حواشی درونی استقلال، به این تیم ضربه زد تا هواداران ناکام اصلی باشند و نتوانند با آوردن یک جام، دلخوش باشند. نیمکت استقلال به یک نفر به عنوان لیدر روی نیمکت نیاز دارد که شخصیتی مانند کریم باقری در پرسپولیس داشته‌ باشد.

چندی پیش هم حسن روشن ستاره اسبق استقلال و تیم ملی ایران با اشاره به مشکلات باشگاه محبوبش و موفقیت های پرسپولیس گفت: فرهاد مجیدی یکی از بزرگان تاریخ استقلال است. خاطرات خوبی با گل‌ها و بازی‌هایش برای ما استقلالی‌ها ساخته است اما به تنهایی نمی‌تواند همه بار تیمش را به دوش بکشد. متأسفانه می‌بینیم که فرهاد هیچ کس را هم قبول ندارد و اجازه نمی‌دهد به استقلال اضافه شود. استقلال آدم بزرگی مثل کریم باقری می‌خواهد تا فرهاد به جای حاشیه فکرش متمرکز تیم باشد.

حسن روشن در حال حاضر مسئولیتی در باشگاه استقلال ندارد اما محمد مؤمنی که یک سال پیش ضمن انتقاد از شرایط باشگاه بر لزوم حضور یک کریم باقری روی نیمکت استقلال تأکید ورزیده بود حالا حکم گرفته است.

آیا محمد مؤمنی هنوز هم روی همان باور درست و عقیده فوتبالی و منطقی است؟ مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم ملی و بایرلورکوزن که خاطرات بازی های درخشان او در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در یاد فوتبالدوستان مانده، در برنامه تلویزیونی بسیار منطقی صحبت کرد و از مشکلات سخن گفت.

کاپیتان سابق استقلال حرف هایی زد که حتی برای اولین بار هواداران احساسی سرمربی آبی‌ها روی آن صحه گذاشتند و از مجیدی خواستند با پاشازاده تعامل داشته باشد.

آیا مهدی پاشازاده نمی تواند همان نقش کریم باقری را در استقلال بازی کند؟ البته تجربه نشان داده که حرف های این طرف میز با آن طرف میز خیلی فرق می کند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار