کد خبر: ۱۸۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
خبرورزشی نوشت:بحران سوخت در انگلیس این روزها دردسرهای زیادی را برای مردم این کشور ایجاد کرده و حتی مسابقات فوتبال را هم تحت‌تأثیر قرار داده است.

بحران سوخت در انگلیس این روزها دردسرهای زیادی را برای مردم این کشور ایجاد کرده است. صف های طولانی مقابل پمپ بنزین‌ها و نبود بنزین باعث شده در زندگی همه اقشار در انگلیس اختلال ایجاد شود.

مت اسمیت، مهاجم تیم میلوال در چمپیونشیپ انگلیس، یکی از کسانی است که از بحران سوخت در انگلیس ضربه خورده، بحرانی که باعث شده همه پمپ بنزینها تحت محاصر ماشین‌ها و موتورهای فراوان برای ساعت‌های طولانی باشد.

اوضاع آنقدر عجیب شده که در ویدئوهای منتشر شده از پمپ بنزین‌ها بعضی افراد بعد از اینکه ماشین خود را پر می‌کردند، بطری‌های آب را نیز خالی کرده و داخل آن بنزین می‌ریختند تا برای روزهای آینده داشته باشند و همین موجب ایجاد درگیری و زد و خورد می‌شد. این بحران که در اثر کمبود راننده‌های ماشین‌های حمل سوخت ایجاد شده در این روزها در سراسر کشور انگلیس قابل مشاهده است.

اسمیت مهاجم تیم میلوال در توئیتی از این نوشت که نمی‌تواند به تمرین تیمش برود مگر اینکه کسی به او بگوید که به کدام پمپ بنزین برود که بتواند به موقع بنزین بزند یا اینکه کسی حاضر شود او را به محل تمرین تیم میلوال ببرد.

اسمیت دراین مورد نوشت: «کسی در غرب لندن، سمت منطقه چلسی و فولام، هست که بداند کدام پمپ بنزین الان می‌توانم بروم و بنزین بزنم؟ هیچ‌کجا را نمی‌توانم پیدا کنم. اگر هم کسی نمی‌داند، کسی هست که بتواند من را امروز صبح به تمرین ببرد؟»

بحران سوخت در انگلیس و تاثیر آن بر فوتبال / لطفا یکی ما را سر تمرین ببرد!

درخواست این بازیکن تیم دسته یکی انگلیس با پاسخ های زیادی از سوی مخاطبان او روبه‌رو شد که البته خیلی ها به جنبه طنز ماجرا پرداختند.

یک کاربر در پاسخ به او نوشت: «از نگهبان ورزشگاه بخواه که یک تراکتور در اختیارت قرار دهد.» یک نفر دیگر نیز در پاسخ به این مهاجم بلند قامت نوشت: «از پاهای خودت استفاده کن، به اندازه کافی بلند هستند.»

یک هوادار روسی هم پاسخ داد: «یک ماشین تسلا بگیر رفیق، یا بیا به روسیه، ما اینجا به اندازه کافی بنزین داریم.» بسیاری از افراد هم به بخش جدی ماجرا نگاه کرده‌اند و از مشکلاتی که گریباگیر خودشان در این روزها شده نوشته اند و با مهاجم تیم میلوال همدردی کرده‌اند.

طبق گزارش‌های منتشر شده بیش از ۹۰ درصد مشاغل در انگلیس تحت تاثیر این بحران عجیب قرار گرفته‌اند چرا که حمل و نقل در بسیاری از موارد مختلل شده و ماشین‌های حمل لوازم و مایحتاج ضروری مردم نیز برای رساندن بار خود به دست مشتریان به مشکل برخورده‌اند.

این اتفاق حتی بر عملکرد و حمل و نقل بخش سلامت انگلیس نیز تاثیر گذاشته و ممکن است در روزهای آینده وضعیت بحرانی‌تری را ایجاد کند.

فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران نیز از این بحران در امان نیستند. طبق گزارش روزنامه تایمز لندن، دست کم ۲۳ بازی فوتبال در لیگ‌های منطقه‌ای انگلیس در این هفته به دلیل نبود سوخت برای بازیکنان و اعضای تیم‌های جهت انتقال به شهرهای دیگر، لغو شده است.

بعضی تیم ها انتشار پوسترهایی که روی آن نوشته شده: «ببخشید، ما سوخت نداریم.» از مشکل خود در این زمینه خبر داده‌اند.

بحران سوخت در انگلیس و تاثیر آن بر فوتبال / لطفا یکی ما را سر تمرین ببرد!

251 251

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار