کد خبر: ۱۸۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
رئیس کل دادگستری اردبیل:
اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تا پایان امسال تلاش بر این است تا با کمک خیرین و ستاد دیه استان زمینه آزادی ۴۸ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد در سطح استان فراهم آید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر سه‌شنبه در مراسم پویش نذر اربعین در اردبیل اظهار کرد: اداره کل زندان‌ها با همکاری نهادهای فرهنگی و ستاد دیه تلاش می‌کند در قالب پویش نذر اربعین نسبت به آزادی زندانیان نیز اقدام کند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر و با اجرای این پویش معنوی ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد در سطح استان با همت خیرین و ستاد دیه استان آزاد شدند که دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای آزادی آنها پرداخت شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان حسینی و همچنین اهالی خیرخواه و خیرین خداجوی در اردبیل در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: تا آخر ماه صفر این طرح معنوی و ارزشمند ادامه پیدا می‌کند تا با جمع‌آوری کمک‌های اهدایی بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را از حبس آزاد کنیم.

کثیرلو رویکرد ستاد دیه و مجموعه خیرین را در کمک و یاری به زندانیان جرایم غیرعمد یادآور شد و افزود: به هیچ وجه غیر از زندانیان مالی غیرعمد، دیگر زندانیان به خاطر این کار معنوی و ارزشی از زندان‌ها آزاد نمی‌شوند و همه هم و غم ما بر این است تا با آزادسازی این زندانیان، آنها را به آغوش خانواده‌های خود بازگردانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قطعاً در نیمه دوم امسال نیز از ظرفیت برنامه‌های مناسبتی مذهبی و ملی استفاده خواهیم کرد تا با برگزاری جشن گلریزان یاریگر نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی بوده و به آزادی این زندانیان کمک کنیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل فعالیت‌های خوبی در سال‌های اخیر با همکاری و پشتیبانی ستاد دیه انجام شده که قطعاً پویش آزادی زندانیان در ایام محرم و صفر و اجرای طرح «هر مسجد آزادی یک زندانی» با پشتیبانی‌ها و کمک‌هایی که انجام خواهد شد، ادامه پیدا می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار