کد خبر: ۱۸۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان اظهار داشت: وضعیت تمرینی بازیکنان خوب است. بچه‌ها با انگیزه بالا روز به روز در حال پیشرفت هستند و از نظر تمرینی و بدنی شرایط خوبی دارند. ما فقط به بازی‌های تدارکاتی بیشتری احتیاج داریم. با توجه به اینکه لیگ هنوز شروع نشده، بازیکنان در شرایط مسابقه قرار ندارند. الهلال و استقلال تاجیکستان از دل مسابقات می‌آیند، اما متاسفانه ما باید با بازی‌های تدارکاتی و دوستانه به مصاف این تیم‌ها برویم. روز نهم هم با شهرداری آستارا بازی داریم و اگر مشکلی به وجود نیاید، روز شانزدهم هم با سپاهان بازی داریم. یک بازی هم که با پیکان انجام دادیم.

او افزود: امیدوارم برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که با آمادگی خوبی به مصاف الهلال برویم. بازی در عربستان بسیار مشکل است به خصوص اینکه تیم ملی چهار روز قبل از ما با کره جنوبی بازی می‌کند و بعد از آن بدون اینکه تمرین دیگری داشته باشیم به مصاف الهلال می‌رویم. ما برای هماهنگی بیشتر نیاز به تمرین داریم. باید سعی کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل به مصاف الهلال برویم.

گل محمدی در خصوص مصدومان پرسپولیس در بازی با الهلال گفت: علی شجاعی قطعا غایب خواهد بود. کمال کامیابی‌نیا بعید است به این بازی برسد، مهدی‌خانی هم که دستش شکسته و ۲، ۳ ماه غایب است.

او ادامه داد: جور کردن بازی دوستانه راحت نیست و نمی‌توانیم با هر تیمی که دلمان خواست بازی کنیم.   تیم‌های دیگر هم برنامه دارند. در آن زمان شرایط سپاهان برای برگزاری مسابقه مناسب بود و آن‌ها هم قبول کردند با ما بازی کنند. برگزاری بازی دوستانه راحت نیست.

منابع کافی نداریم تا بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه مدت زیادی می‌شود که با مشکلات مواجه هستیم، اما ما سعی کردیم کار خودمان را انجام دهیم. نبود کارگزار و اسپانسر گریبانگیر شده. ضمن اینکه پنجره باشگاه هم بسته است. منابع کافی نداریم تا بتوانیم پنجره را باز کنیم. می‌خواهیم با روحیه خوب وارد مسابقات شویم.  

او در مورد اینکه نقش اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در حل مشکلات چیست، عنوان کرد: نمی‌دانم. آن‌ها نیز به اندازه خودشان کمک می‌کنند. امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شوند به باشگاه و تیم کمک کند تا مشکلات کم شوند.  

در مورد هیئت مدیره اظهار نظر نمی‌کنم

گل محمدی درباره اسم‌هایی که برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح است، اظهار داشت: در حیطه و اختیارات من نیست که در مورد هیئت مدیره و اینکه چه کسانی انتخاب می‌شوند اظهار نظر کنم. اجازه دهید تمرکزمان روی تیم و بازیکنان باشد. تمرکزمان روی کار فنی است و اگر بخواهیم توجه‌مان معطوف به هیئت مدیره باشد از هدف اصلی که همان بحث فنی است دور می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این باشگاه، اظهار داشت: با توجه به بسته بودن پنجره، نقل و انتقالات برای ما به اتمام رسیده است. بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا توانایی‌های خود را بیشتر نشان بدهند. آن‌ها با جان و دل به پرسپولیس آمده‌اند و عاشق پرسپولیس بوده اند. هر کدام از آن‌ها می‌توانستند با قرارداد‌های بهتر به تیم‌های دیگر بروند، اما با پرسپولیس قرارداد بستند.  

الهلال چند بازیکن خارجی سطح بالا دارد

او درباره اینکه گفته می‌شود الهلال تیم ضعیفی است، گفت: متاسفانه به گونه‌ای صحبت می‌شود که انگار با تیم ضعیفی بازی داریم. حریف ۴، ۵ بازیکن خارجی سطح بالا دارد، ۹ ملی‌پوش دارد، اما برخی دست روی یکی دو بازیکن مصدوم آن‌ها گذاشته‌اند که آن‌ها نیز به بازی می‌رسند. ما باید مقابل هواداران حریف بازی کنیم. الهلال یک تیم حرفه‌ای است که چند دوره پشت سر هم قهرمان آسیا شده است، بنابراین کار سختی پیش رو داریم. انگیزه‌های زیادی برای این بازی داریم. اما متاسفانه جو بدی ایجاد شده است.

گل محمدی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: کار بسیار سخت است، حریفان خارجی ما امکانات فوق‌العاده دارند، اما ما گاهی برای پیدا کردن زمین تمرین هم دچار مشکل می‌شویم. مشکلاتی وجود دارند که اگر بخواهیم حرف بزنیم شان و منزلت باشگاه پایین می‌آید. من به هواداران یک قول می‌دهم اینکه با تمام وجود به میدان برویم.  

شرایط بازی در سوپرجام را نداشتیم

او در خصوص لغو بازی سوپرجام با فولاد، عنوان کرد: اکنون صحبت در مورد برگزار نشدن سوپرجام کمکی به ما نمی‌کند. اینکه در آن زمان ما آماده نبودیم و وضعیت تیم ملی هم یکی از دلایل برگزار نشدن بازی بود. ما در شرایط مسابقه نبودیم و بازیکنان را آماده آن بازی نکرده بودیم. اکنون اینکه به چه دلایلی مسابقه سوپرجام برگزار نشده یا چه اتفاقاتی افتاده این بازی برگزار نشده است خیلی به ما کمک نمی‌کند ما باید با تمرین و آمادگی بیشتر به مصاف  حریف برویم.

تعامل بین فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند

او در مورد حضور دستیارانش در تیم ملی، بیان کرد: من هرگز نگفته‌ام که دستیاران‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم. ما همواره به تیم‌های پایه و تیم‌های ملی بزرگسال کمک کرده‌ایم و منتی هم سر هیچکسی نخواهیم گذاشت. باعث افتخار است که هم مربی و هم بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی حضور داشته باشند، اما تعامل بین فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار