کد خبر: ۱۸۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی:
مشهد ـ مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: طی یک هفته آغاز طرح واکسیناسیون سیار در مشهد پنج هزار نفر از طریق اتوبوس‌های سیار واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مقضی با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون سیار در مناطق مختلف شهر مشهد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۹ دستگاه اتوبوس سیار در اماکنی که از قبل در سامانه نام‌نویسی شده‌اند مستقر شده و در دو شیفت صبح و عصر خدمات واکسیناسیون را ارائه می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مطلوب شهرداری مشهد در طرح واکسیناسیون سیار، ادامه داد: در طول یک هفته اخیر که این طرح آغاز شده، مجموعاً پنج هزار نفر از طریق اتوبوس‌های مجهز سیار واکسینه شده‌اند که با احتساب آمار قبلی واکسیناسیون، این رقم به بیش از ۱۱۰ هزار نفر رسیده است.

مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: هدف از اجرای طرح واکسیناسیون سیار، تسهیل دسترسی جامعه هدف در اماکن مختلف از جمله دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، ادارات و کارخانجات به خدمات واکسیناسیون است که اتوبوس‌های سیار در دو شیفت کاری از ساعت ۹ تا ۱۶ و ۱۶ الی ۲۲ در مناطق و اماکن ثبت‌نام شده در سامانه مستقر خواهند بود.

وی افزود: هر اتوبوس با دو تیم که شامل پزشک، پرستار، واکسیناتور و انتظامات است، به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

مقضی با بیان این‌که طرح واکسیناسیون سیار بسیج جامعه پزشکی تا زمان اعلام نیاز از سوی واحدها و اماکن مختلف ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این طرح محدود به حاشیه شهر نبوده و در تمام نقاط شهر انجام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: