کد خبر: ۱۸۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
رییس سازمان صدا و سیما گفت: از نظر ما برای فعالیت عادل فردوسی‌پور منعی وجود ندارد و می‌تواند به تلویزیون بازگردد.

اظهارنظر رییس‌ جدید صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور + فیلم

رییس سازمان صدا و سیما گفت: از نظر ما برای فعالیت عادل فردوسی‌پور منعی وجود ندارد و می‌تواند به تلویزیون بازگردد.

پیمان جبلی امروز (۱۰ مهر ۱۴۰۰) در سفر به خوزستان اظهار کرد: از نظر ما برای فعالیت عادل فردوسی‌پور منعی وجود ندارد و می‌تواند به تلویزیون بازگردد.

وی همچنین در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه می‌خواستیم این قول را به صورت رسمی از شما بگیریم که عادل فردوسی‌پور به جامعه رسانه‌ای کشور برمی‌گردد، تاکید کرد: از نظر ما منعی وجود ندارد و وی می‌تواند بازگردد.

جبلی امروز وقتی با یکی از هواداران خوزستانی فوتبال مواجه شد، بازگشت فردوسی پور را اعلام کرد. این هوادار خوزستانی که پیراهن صنعت نفت آبادان را در دست داشت ومیخواست آن را به رییس جدید صداوسیما تقدیم کند، از جبلی خواست که مقدمات بازگشت عادل فردوسی پور را فراهم کند که او نیز چنین مساله ای را پذیرفت.

نکته قابل توجه این بود که آن هوادار از جبلی بازگشت برنامه نود به تلویزیون را خواستار شد اما رییس صداوسیما فقط از بازگشت فردوسی پور صحبت کرد. 

فردوسی پور تهیه کننده ، مجری و گزارشگر توانای صدا وسیما بعد از اختلاف با مدیر شبکه سه در تهیه برنامه نود از مجری گری و گزارش بازی های فوتبال کناره گیری کرده و به تهیه کنندگی برنامه فوتبال 120بسنده کرده بود.

حال مشخص نیست فردوسی پور در چه قامتی به تلویزیون برمی‌گردد و چگونه کارش را دنبال می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار