کد خبر: ۱۸۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
ویژه‌برنامه موکب خادم‌الرسول (ص) همزمان با میلاد پیامبراکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت، با همراهی ۴۰ موکب در نقاط مختلف شهر تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «موکب خادم‌الرسول (ص)» برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «رضا دوستعلی» رئیس فرهنگسرای اشراق در گفت‌وگویی از برگزاری ویژه برنامه «موکب خادم‌الرسول (ص)» در سطح تهران خبر داد و اظهار داشت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص) با اجرای برنامه «ما عاشق محمدیم» بر آن است تا شادی، شور و نشاط، مهربانی و وحدت را به منظور ترویج و اشاعه فضائل اخلاقی تعمیق الگو‌های دینی در جامعه برگزار کند.

وی افزود: مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴، ویژه برنامه «موکب خادم‌الرسول (ص)» را با مشارکت و همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با برپایی ۴۰ موکب طی سه روز در نقاط پرتردد شهر تهران با همکاری فرهنگسراها، گروه‌های مردمی و جهادی با برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی هنری و توزیع نذورات و محصولات فرهنگی با محوریت جوانان برگزار می‌شود.

دوستعلی یادآور شد: ویژه‌برنامه موکب خادم‌الرسول (ص) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رسول اعظم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت با عنوان «ما عاشق محمدیم» پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ مهر و یکم آبان‌ماه ۱۴۰۰ و با همراهی ۴۰ موکب در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند؛ و یا به نشانی تهران، تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره، کوچه جعفر پناه فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند.

منبع: مهر 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار