کد خبر: ۱۸۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
در جاده هراز نیز در محدود سپاسد، ترافیک خودروها پرحجم و سنگین گزارش شده است و در برخی موافع نیز خودروها به طور کامل متوفف شده اند.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده های ارتباطی این استان را پرحجم و سنگین توصیف کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب عصر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ترافیک خودرو در ورودی شهر مرزن آباد مسیر شمال به جنوب جاده کندوان سنگین و در محدوده منطقه طویر نیز به علت حجم بالا، حرکت خودروها متوقف شده است.

وی اظهار داشت: تردد خودروها در محدوده سیاه بیشه در جاده کندوان پرحجم ولی روان گزارش شده است.

وی گفت: در جاده هراز نیز در محدود سپاسد، ترافیک خودروها پرحجم و سنگین گزارش شده است و در برخی موافع نیز خودروها به طور کامل متوفف شده اند. 

وی وضعیت تردد خودرویی در جاده گدوک و کیاسر را روان اعلام کرد و از مسافران خواست با توجه به پایان یافتن تعطیلات، زمان بازگشت به مقصد را مدیریت و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

رییس پلیس راه مازندران، شرایط جوی در جاده های ارتباطی ابن استان را صاف تا نیمه ابری توصیف کرد.

سرهنگ جهان تاب، از تدوام اعمال محدودیت های کرونایی ویژه  تردد خودرویی خبر داد و گفت: ورود خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی مازندران ممنوع است و  توسط  دوربین های اعمال قانون می شوند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

مازندران ۱۰ هزارو ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و سه محور چالوس، هراز سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می کند.

هواشناسی مازندران شرایط جوی این استان در روز جاری را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار