کد خبر: ۱۸۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب اظهار داشت: 365 بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 101 بیمار در 24 ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 70 بیمار کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند که 15 نفر از آنان به تازگی به این بخش منتقل شدند افزود: حال 76 بیمار وخیم است.

مهرابیان با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار واکسیناسیون خاطرنشان کرد: با وجود تزریق واکسن همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها را قطع زنجیره کرونا است و از مردم خواستاریم از عادی‌انگاری بیماری پرهیز کنند. 

وی ابراز داشت: هم‌استانیان همچنان باید به استفاده از ماسک به‌ویژه در مکان‌های عمومی و پرتجمع اهتمام ویژه داشته باشند و از مسافرت‌های غیرضروری و شرکت در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تصریح کرد: 44 پایگاه واکسیناسیون امروز در سطح استان گیلان و 5 مرکز در شهرستان رشت فعال بودند و تعداد پایگاه‌های واکسیناسیون فردا به بیش‌از 220 مرکز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/614/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار