کد خبر: ۱۸۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: در پی ایجاد اختلال در سیستم سراسری جایگاههای عرضه بنزین، تلمبه های عرضه سوخت آزاد در ۵۴ جایگاه عرضه بنزین تحت پوشش این شرکت راه اندازی شد.

مجاهد سعدی آل کثیر در گفتگو با خبنگار خبرآنلاین در آبادان با اشاره به اعزام کارشناسان سامانه سوخت و عملیات برای رفع موقت مشکل جایگاه‌های سوخت در منطقه آبادان، اظهار کرد: کارشناسان مربوطه با اعزام به شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه، هندیجان و شادگان نسبت به راه اندازی تلمبه های عرضه سوخت آزاد در ۵۴ جایگاه عرضه سوخت در این شهرها اقدام کردند.

به گفته ی وی؛ کارشناسان تا رفع کامل مشکل یاد شده در جایگاههای مربوطه مستقرند.

وی از مردم خواست تا به شایعاتی مبنی بر حذف سهمیه سوخت از کارت ها یا نبود سوخت کافی توجه نکنند.

وی افزود: مخازن در تمامی جایگاه ها پر است و هیچ تصمیمی برای حذف سهمیه بندی سوخت شهروندان وجود ندارد.

آل کثیر؛ تصریح کرد: به محض رفع مشکل سراسری، عرضه سوخت به روال عادی بر می گردد.

به گزارش خبرآنلاین؛ طبق اعلام رئیس صنف جایگاهداران کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز ظاهرا به دلیل مشکل نرم افزاری و به روزرسانی سامانه هوشمند سوخت، امکان سوختگیری وجود ندارد.

اسدالله قلی‌زاده با اشاره به انتشار خبری مبنی بر توقف سوختگیری در جایگاه‌ها گفت: مشکلی که به وجود آمده تا اندازه‌ای طبیعیست و متخصصین سامانه هوشمند سوخت در دیتاسنتر مرکزی در حال رفع مشکل هستند و مسئولین شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران می‌توانند دلایل اصلی این مشکل را از نظر خودشان دقیق‌تر بیان کنند.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار