کد خبر: ۱۸۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت که این تیم به همراه سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌آیند.
خبرورزشی -

حمید درخشان درباره آخرین وضعیت پرسپولیس بعد از کنار رفتن از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و سایر مسائل مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*این یک واقعیت است که باید پرسپولیس را جزو دو تیم برتر ایران و یکی از تیم‌های پرقدرت آسیا قلمداد کنیم. پرسپولیس بعد از شکست مقابل الهلال خیلی زود توانست خودش را جمع و جور کند و قطعاً پیروزی برابر فولاد خوزستان روحیه این تیم را برای فصل جدید لیگ برتر بازسازی خواهد کرد. این برد در زمان خوبی اتفاق افتاد و پرسپولیس نشان داد که در این فصل باز هم دنبال قهرمانی است. من فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ امسال هستند.

*قبل از اینکه دنبال جذب بازیکن خارجی باشیم باید زیرساخت‌ها و امکانات فوتبال خودمان را درست کنیم، چون در این مورد از تیم‌های عربی و شرق آسیا عقب هستیم. شما می‌بینید که پرسپولیس و استقلال به‌عنوان دو تیم بزرگ ایران ورزشگاه اختصاصی ندارند و البته نکته مهم دیگر این است که ما در فوتبال پایه و پرورش استعدادها بسیار ضعیف هستیم.

*تیم ملی ایران ۱۰ برد پی در پی به دست آورده‌ و در گروه خودمان موقعیت بسیار خوبی داریم. با این اوصاف دیگر نمی‌دانم چرا باید دنبال این حرف و حدیث‌ها برویم؟ تیم ملی در این مقطع حساس نباید خودکشی کند و این اصلاً درست نیست که خودمان تیم را به حاشیه ببریم. وقتی یک بازیکن بزرگ می‌شود باید بزرگ هم فکر کند و این را بداند که جواب دادن به هر موضوعی نمی‌تواند چندان منقطی باشد. من امیدوارم دیگر چنین مسائلی را در تیم ملی نبینیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار