کد خبر: ۱۸۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:
یاسوج- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ درصد مشترکان برق در استان جز گروه کم مصرف بوده و قبوض برق آنها بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال معتمدی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مصرف برق در گروه کم مصرف، در حد الگوی کم مصرفی است و مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب می‌شود.

وی با بیان اینکه مشترکان خوش مصرف نیز ۵۵ درصد مشترکان را شامل می‌شوند، گفت: در این گروه تعرفه بدون تغییر است و با اقدامات بهینه سازی می‌توانند در دسته کم مصرفان قرار بگیرند.

معتمدی زاده افزود: مشترکان پرمصرف نیز ۱۵ درصد از مشترکان را شامل می‌شوند که بیش از الگوی تعیین شده مصرف برق دارند که به آنها شش ماه فرصت داده می‌شود که با به کار گیری آموزش‌های بهینه سازی خود را به الگوی خوش مصرفی برسانند.

وی با بیان اینکه اعتبار ریالی بخشودگی قبض مشترکین کم مصرف در این استان ۱۱ میلیارد ریال است، گفت: تعداد مشترکین خانگی در این استان ۲۲۸ هزار و ۶۱۰ مشترک بوده و در طرح «برق امید» ویژه مشترکین خانگی ۲۳ درصد از قبوض برق صادر شده در سال جاری بخشیده شدند.

معتمدی زاده تصریح کرد: برای مشترکین خانگی در استان، ۷۲۵ هزار قبض برق صادر شده که از این تعداد، ۱۶۵ هزار قبض آن شامل بخشودگی طرح برق امید شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار